Balea mini laky na vlasy

Balea lak na vlasy mini

Privátnu značku DM drogérií Balea už určite všetci dobre poznáte. Dá sa povedať, že vyrába produkty od výmyslu sveta. A nezabúda ani na cestovateľov. Aj v tejto oblasti vyrába mini cestovné balenia, ktoré bez problém prejdú leteckou kontrolou. Tie sa však zídu nielen pri cestovaní, ale sú vhodnou voľbou aj v prípade, že chcete nejaký produkt vyskúšať. Keďže mi nedávno došiel môj milovaný lak od Syoss povedala som si, že to chce zmenu. Skúsila som dva mini laky od Balea a dnes sa dozviete, či sa do nich oplatí investovať. 

Mini laky sa predávajú v balení 100 ml za cenu pod 1 euro. Myslím, že na skúšku je to kúpa viac než výhodná. Laky majú navyše, aspoň podľa mňa, veľmi pekné a šikovné balenia. V pohode sa zmestia do kabelky či akejkoľvek batožiny. 

Moje požiadavky na lak na vlasy sú vcelku easy. Musí to držať, dobre a rovnomerne sa nanášať a nesmie to zaťažovať vlasy. Ak lak tieto 3 kritériá nespĺňa, tak sa kamarátiť nebudeme. Laky používam momentálne hlavne na fixáciu účesu. Tu v Bratislave fúka ako divé a keďže mám ofinu, bez laku z domu skrátka nevychádzam. 

Balea ultra power lak

Ako prvý som si kúpila lak Ultra Power s najvyššou fixačnou schopnosťou 5. Má čierny obal a vcelku príjemnú vôňu. Rozprašovač je jemný vďaka čomu sa lak nanáša na vlasy rovnomerne. Ďalším benefitom tohto laku je, že vlasy nezlepuje a dá sa z nich krásne vyčesať. Necítite žiaden zaťažujúci nános laku. A v neposlednom rade mi nemastí vlasy, čo mi okrem Syoss lakov robia takmer všetky. Jedným slovo je to perfektný lak. Jediné, čo vám nepoviem je, či drží spoločenský účes. Zatiaľ som k tomu nemala príležitosť. 

Hodnotenie: 5/5 bodov, vynikajúci lak na bežné účesy.

Balea lak volume efekt

Nasleduje lak Volumen efekt s trochu nižšou fixáciou číslo 4. Ako už názov napovedá, lak by mal dodávať vlasom objem. Myslím, že každý lak to tak trochu robí, ale práve pri tomto som si fakt žiaden objem efekt nevšimla. Inak sú jeho účinky totožné s lakom Ultra. Akurát sa mi zdá, že fakt trochu slabšie fixuje, no stále je to fixácia postačujúca. Koniec koncov, je to 4ka čiže mal by fixovať menej. Úprimne medzi týmito lakmi nevidím veľký rozdiel, ale ako píšem, spoločenský účes som s nimi zatiaľ nefixovala.

Hodnotenie: 5/5 bodov, vynikajúci lak na bežné účesy.

Ak by som si mala vybrať, dám asi prednosť tomu fialovému laku Volumen. Zdá sa mi, že fixuje o chlp prirodzenejšie ako jeho čierny brat. Je to však skôr taký môj subjektívny pocit. Na to, že tie laky používam denne som neminula ešte ani jeden. Odhadujem, že mi vydržia možno aj pol roka takže sa cenovo vyplatia. Dokonca aj v týchto chutných mini baleniach. 

Balea zase raz nesklamala a ukázala svoje kvality. Do komentárov mi dajte vedieť, či s ich lakmi máte skúsenosti. Majte sa krásne a vidíme sa pri ďalšom článku.

Komentáre

  1. Já laky na vlasy moc nepoužívám, ale přijde mi fajn, že se jedná o malé balení, co se vleze i do kabelky :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež dlho nepoužívala laky na dennej báze, ale zistila som, že niečo fakt robia. A hlavne s tým vetrom si trochu poradia.

      Odstrániť
  2. Já sice tyto produkty nepoužívám, ale je super, že fungují:).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.