Catrice prevratný HD make-up

Catrice HD liquid make-up

S napísaním recenzie na tento make-up od Catrice som dlho otáľala. Zaujímalo ma totiž ako sa bude správať v jednotlivých ročných obdobiach. Skúšam ho s prestávkami už od jari a myslím, že dozrel čas podeliť sa s vami o moje dojmy z nového make-upu Catrice HD Liquid Coverage Foundation.  Tento typ tekutých make-upov zažíva v posledných dňoch vrchol svojej slávy a musím priznať, že na tom niečo bude. 
Podľa oficiálnych informácií ide o dlhotrvajúci make-up so zmatňujúcim efektom. Na pleti by mal vytvoriť efekt druhej, lepšie vyzerajúcej pleti. Je tekutý, dávkuje sa pomocou pipety, čo je veľmi príjemné a navyše aj hygienické. Ako vidíte, balenie je fakt šikovné, aj keď sklenené, čiže trochu ťažké do ruky. Môj je v najsvetlejšom odtieni 010 Light Beige. Farba make-upu je fajn, i keď by som ocenila ešte o trochu svetlejší odtieň. Podtón je skôr neutrálny, ale na mojej pleti neoxiduje. 

Skúšanie nových make-upov nemám príliš v obľube najmä kvôli strachu z oxidácie. Aj preto som bola dlho verná make-upu od Dermacolu 24h Control, no tento mu doslova šliape na päty. Nanáša sa fakt perfektne, prstami či štetcom, v mojom prípade jednoznačne štetcom. Kryje perfektne, dokonca až tak, že nepotrebujem žiaden korektor. Poradí si dokonca aj s novými vyrážkami. Matný efekt na mastnej pleti nevydrží po celý deň, možno tak hodinu takže ak idem do práce, vždy si naň nanášam aj púder.

Catrice HD liquid make-up tekuty


Milo prekvapená som bola práve z jeho krytia, farby a výdrže. Krytie je úžasné, ako som už spomínala, farba mi sedí a nemení sa v priebehu dňa. Výdrž je obstojná počas 8 hodinovej pracovnej doby ale záleží od počasia. V letných 40 stupňových horúčavách som sa už popoludní rozpadala, počas chladnejších dní to bolo ok. 24 hodín ako píše výrobca síce nevydrží, ale to vlastne ani nepotrebujem. Make-up ide totiž mojim príchodom domov z pleti okamžite preč. Pracovnú dobu však pokrýva s prehľadom. 

Dovolím si tvrdiť, že tento make-up by sedel aj suchšej pleti nakoľko mne príde dosť hydratačný. Aj preto som z neho bola v chladnejších dňoch nadšená a v zime si s ním moja pleť určite príde na svoje. Vtedy som totiž suchšia aj ja.

Každá minca má dve strany a síce je tento make-up dosť dokonalý, predsa len má aj svoje muchy. A tým myslím hlavne jeho rýchlejšie schnutie počas nanášania a mierny efekt masky. Efekt masky som si všimla hlavne vtedy, keď som správne neodhadla množstvo alebo make-up uschol skôr, než sa mi ho podarilo zapracovať do pleti. Skrátka na prácu s ním si treba zvyknúť. 

Hodnotenie: 4/5 bodov, takmer dokonalý. 

Asi sa pýtate, či mi sadol viac ako môj milovaný a z trónu nezosadený make-up Dermacol 24h Control. Myslím, že sú to tvrdí súperi. Dermacol mi príde vhodnejší na leto a vyzerá o trochu prirodzenejšie. V chladnejšom období sa mi zdá lepší práve tento od Catrice, keďže pleť aj hydratuje. Takže ja mám v pláne tieto make-upy striedať podľa nálady, stavu pleti a ročného obdobia. A tak, ako korektory, ani make-up od Catrice nesklamal. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste skúšali túto legendu od Catrice. Páčia sa vám nové pipetkové tekuté make-upy? 


Komentáre

  1. Po tomto make-upe som síce už párkrát pozerala, no keďže nemám tento typ príliš tekutých make-upov rada, do kúpy som nešla. A po prečítaní tvojej recenzie som sa len uistila v tom, že by mi nevyhovoval. U mňa je to s make-upmi dosť veľký boj, máloktorý mi totižto sedí. Zatiaľ najlepšie to zvláda Naked Skin od Urban Decay.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten Naked som neskúšala, no chápem ťa, nájsť ideálny make-up je dosť náročné. Treba zladiť množstvo parametrov, u mňa väčšinou niečo nesedí. A niekedy mám normálne až strach, aby tie moje dva obľúbené neprestali vyrábať lebo čo potom to netuším.

      Odstrániť
  2. Mňa tento veľmi uchvátil svojím krytím a veľmi pekným finišom, ktorý robí pri rýchlom nanášaní flat top štetcom. Kiež by bol viac matujúci :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že make-up, ktorý by pleť dlhodobo zmatnil asi neexistuje. Ja som aspoň taký nenašla. Už som si zvykla, že moje líčenie sa bez púdru neobíde. Škoda len, že púdre robia taký matný efekt.

      Odstrániť
    2. Za mňa zatiaľ najlepšie všetky parametry, ktoré potrebujem spĺňa Colorstay od Revlon. Dobre matuje, dobre kryje a má výbornú konzistenciu. Akurát, odtieň ktorý používam sa aktuálne veľmi ťažko zháňa.

      Odstrániť
    3. Aj o tom som už počula, no len dúfam, že sa vyrába aj v ružových podtónoch.

      Odstrániť
  3. Á, tak s týmto make-upom som nemala dobru skusenost .To akne, co sa mi po nom urobilo, bolo hrozne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Až teraz pozerám, že sme napísali článok na ten istý produkt v rovnaký deň. No tak vidíš každá sme iná, opäť sa to len potvrdzuje.

      Odstrániť
    2. Ono tych recenzii na tento make-up vyslo dnes viacero. Okrem mojej vsetky pozitivne. :-)

      Odstrániť
    3. Mne takto vôbec nesedí Rimmel Stay Matte. Tiež o ňom všetky blogerky spievajú, no u mňa matný efekt neprišiel.

      Odstrániť
  4. Teď zrovna "jdu" z blogu Biele Mačky, kde jsem četla její recenzi na Catrice make-up :-) Je zajímavé vidět tolik rozdílných názorů na jednu věc. Ale tahle rozmanitost mě hrozně baví - je to užitečné zvlášť v případě, kdy si člověk najde blogerku se stejným typem pleti. Pak se dobře už dopředu odhaduje, co čtenáři taky (ne)sedne :-)
    Bebe

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru ja som jej recenziu tiež čítala, ale je to ako s jedlom, koľko ľudí toľko chutí.

      Odstrániť
  5. tiež som práve dočítala tú negatívnejšiu recenziu od druhej slečny :) ale tak napríklad ja tiež milujem L´oréal True Match a pritom som na neho čítala milión negatívnych recenzií..a naopak to čo vôbec nemusím, je vychválené,takže presne ako píšeš, stol ľudí sto názorov :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na druhej strane je však dobré, že máme toľko recenzií na produkty. Je to lepšie ako si len o produkte prečítať v obchode. Ja som častokrát z minima informácií v obchodoch pohoršená. No vidíš a mne ten True match tiež nesedí. S make-upom je to dosť zložité, ja som si jeden čas kupovala stále iný, kým sa mi podarilo nájsť ten svoj.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.