Ako si udržať hnedú farbu vlasov


Je to už pekných pár rokov, čo som presedlala na svetlohnedú farbu vlasov a od tej doby sa s touto farbou cítim ako ryba vo vode. Žiadnu inú nechcem a aj moje okolie zdieľa môj názor. O hnedú farbu sa však, tak ako o každú inú, treba starať. Na trhu existuje dokonca pár produktov určených špeciálne pre hnedovlásky a ja vám dnes odhalím recept, ako si tú svoju hnedú farbu udržiavam. 


Všetko sa to začína farebným šampónom na vlasy, asi jediný aký poznám a aký som skúsila je Color Shampoo od Palette. Ten používam asi tak raz ročne, niekedy dvakrát, podľa nálady a príležitostí. Aj keď je to šampón, paradoxne mi vydrží na vlasoch dlhšie než akákoľvek permanentná farba. Možno aj preto, že neobsahuje žiadne špeciálne farebné podtóny, skrátka hnedá farba. 


A teraz prichádzajú na rad pomocníci na udržanie tej správnej hnedej.  Top produktmi sú podľa môjho názoru Balea rad Glossy Braun. Nájdete tu šampón, kondicionér aj vlasovú kúru určené špeciálne pre hnedé vlasy. Všetky produkty sú výraznej hnedej farby a čokoládovej vône. Šampón v sebe obsahuje aj výťažky z henny a moje vlasy sa po ňom ako po jedinom šampóne fakt leskli. Momentálne používam hlavne kondicionér, ktorý vlasy uhladí a dodá im lesk. Úprimne neviem zaručiť nakoľko kondicionér pomáha k udržaniu farby, no je bez silikónov a obsahuje výťažky z kakaa, takže niečo robiť bude. 


Moje vlasy sa už šampónu Glossy Braun tak trochu prejedli a tak ich momentálne umývam šampónom na farbené vlasy značky Yves Rocher. V porovnaní s bežnými šampónmi na farbené vlasy  tento vlasy nijako nezaťažuje a farbu vo vlasoch skutočne udržiava. Šampónu som sa už na blogu venovala v tomto článku. 



Balea je značka veľmi inovatívna a prispôsobivá a určite ste už zahliadli aj jej nové suché šampóny - pre blodnínky a tiež pre nás brunetky. Toto je ďalší pomocník v starostlivosti o hnedé vlasy, najmä ak potrebujete dodať objem alebo ich trochu oživiť. 

Myslím, že najväčšiu službu mi robia práve šampón s kondicionérom. Bez nich by sa hnedá vymyla z vlasov omnoho rýchlejšie. Pátranie po ďalších produktoch pre hnedovlásky sa však v mojom prípade rozhodne neskončilo, niečo som zahliadla v radoch značky Toni and Guy a hádam aj na internete by sa niečo našlo. Mám však pocit, že produkty pre blond vlasy v ponuke obchodov prevažujú, takže sme v miernej nevýhode.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, ako si udržiavate svoju farbu vlasov. Poznáte nejaké ďalšie produkty určené špeciálne pre hnedovlásky?

Komentáre

  1. Na udržanie farby som vždy používala len šampóny na farbené vlasy. Tiež som pred nedávnom prešla čiastočne na hnedú farbu, preto premýšľam, že by som niektorý z produktov vyskúšala. Vďaka za tip Janka :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Šampóny na farbené vlasy sú skvelá vec, musím pozrieť, či ich majú aj iné značky ako Palette.

      Odstrániť
  2. Ten suchý šampon od Balea mě vůbec nevyhovoval :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno skús iné značky napr. Batiste tie bývajú dobré a sedia väčšine.

      Odstrániť
  3. Mám jeden šampón na hnedé vlasy od Toni&Guy, ale keďže mám momentálne vlasy nefarbené, žiadne zmeny si nevšímam. A súhlasím s tými šampónmi od Palette, milovala som 221 stredne hnedú, ktorá paradoxne chytala až do čierna, ale mala som pocit, že sa takmer nevymýva.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež som používala odtieň 221, teraz používam skôr tento svetlejší a zdá sa mi, že tento sa trochu vymýva takže sa možno vrátim k tomu tmavšiemu.

      Odstrániť
  4. Kedysi som používala šampon palette ale nijak som si farbu neudržovala prišlo mi to zbytočne kedže bola zmyvateľna a moje vlasy mam rada aby som ich ničila klasickými farbami.. teraz si už nefarbím vobec a som spokojná s mojou hrivou:) ale šampony yves rocher kupujem a videla som aj tento na farbene vlasy šampony su veľmi dobre a pekne voňaju:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa zdá, že tento šampón sa paradoxne nevymýva vôbec. Permanentné farby tiež nepoužívam, zatiaľ našťastie nemusím.

      Odstrániť
  5. Mám YvesRoscher balzám na barvené vlasy, a je taky SUPER! :) Aź mne překvapil, tuto značku moc často nekupuji.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Balzamy som od nich zatiaľ nemala, iba šampóny a tento je skvelý.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.