Moja večerná starostlivosť o pleť - novinky

Vecerna pletova rutina

Jar je už cítiť vo vzduchu a aj preto už pomaly odkladám olejové a krémové odličovacie prípravky a nahrádzam ich tými ľahšími. Nie nebojte sa, nevymenila som svoju pleťovú starostlivosť od základov, ale dá sa povedať, že nejaké zmeny v nej predsa len nastali, hlavne čo sa týka večernej starostlivosti o pleť. Poďme sa n to teraz spolu pozrieť.


Micelarna voda A-derma

Mať na sebe make-up 8 hodín denne je pomerne dosť a preto moje prvé kroky len čo vstúpim do bytu vedú do kúpeľne. Tam na mňa momentálne čaká hlavný odličovací produkt a ním je micelárna voda značky A-Derma

Ja som sa s produktmi A-Derma už stretla, ide o dermatokozmetiku, ktorú kúpite hlavne v lekárniach. Táto zelená micelárna voda je určená pre pleť so sklonom k akné. Ako každá micelárka aj táto je vhodná na odlíčenie pleťového i očného make-upu. Myslím, že aj citlivej pleti by mohla vyhovovať nakoľko je hypoalergénna a majiteľky mastnej pleti určite poteší, že je zároveň aj nekomedogénna. 

Micelárka veľmi príjemne, no zároveň jemne vonia. Pleťový make-up odličuje dokonale, no na ten očný je nejaká slabá, tiene zvláda, ale linky a riasenku ňou veľmi neodlíčite, čo je zvláštne nakoľko výrobca uvádza, že dokáže odstrániť aj vodeodolný make-up. Po odlíčení zanecháva na pleti taký nejaký povlak, skrátka dočistiť pleť rozhodne treba.

Myslím, že na odlíčenie bežného make-upu je skvelá, u mňa má plus aj za vôňu a praktické balenie, kedy presne vidíte, koľko produktu ste minuli. Dizajnovo to výrobca tiež poriadne premyslel, len to odlíčenie očí mi nejde do hlavy, na to je však väčšinou každá micelárka krátka.

Hodnotenie: 4 body, na bežný make-up výborná.


Bioderma sensibio gel



Možno vám nejde celkom do hlavy, čo u mňa hľadá čistiaci pleťový gél nakoľko som od istého času gély úplne vyradila z používania. Zdalo sa mi, že pleť skôr zanášajú ako čistia a nevidela som na pleti žiadne zlepšenia. Gél od Biodermy z radu pre citlivú pleť Sensibio však rozhodne nemožno radiť k produktom, ktoré pleť vysušujú a práve preto som sa rozhodla ho vyskúšať.


Gél je veľmi jemný, trošku vonia, ale po čom netuším, lebo tú vôňu takmer neregistrujem. Dobre sa dávkuje vďaka pumpičke a čo si budeme hovoriť, ten ružový obal má svoje čaro. Produkt jemne pení, neobsahuje mydlové zložky ani parabény a je hypoalergénny.

Rovno poviem, že pleť si ním čistím málokedy, väčšinou len pred nanesením pleťovej masky. Istý čas som ho na čistenie pleti používala, no opäť som mala pocit, že pleť je stále zanesená a jej stav sa vôbec nezlepšoval, takže ako čistiaci gél na pleť určite nie. Odličovanie s týmto gélom je však hotová rozprávka, pleť nie je suchá, zdá sa mi, že gél ju trochu hydratuje a make-up ide dole jedna báseň. Samozrejme, ten očný by som si gélom odličovať netrúfla.

Gélu som našla ešte jedno skvelé využitie a to v sprche na čistenie dekoltu, je jemný, takže pokožku dekoltu nevysušuje, no je vidieť zlepšenie stavu. Mne sa niekedy v dekolte objavia drobné nedostatky a práve s tými si gél vie hravo poradiť. Na pleť síce nefunguje, no ako gél na dekolt ho vrelo odporúčam. Za tú cenu si však samozrejme viem predstaviť niečo voňavejšie, takže úplná topka to nie je.

Hodnotenie: 3 body, priemerný produkt.




A teraz mám pre vás skutočnú lahôdku a ňou je nočný krém s ružový olejom značky Rose Oil of Bulgaria. Veľmi sa mi páči, že krém nie je vekovo obmedzený a rovnako je vhodný pre všetky typy pleti, takže zase raz som natrafila na jeden úžasne univerzálny produkt. Krém neobsahuje parabény a sľubuje pleti vyhladenie a obnovu počas noci. Toto fakt funguje, ráno je moja pleť hladká a vcelku vyživená, no čakala som lepšiu hydratáciu. Vyhladenie majú na konte jojobový, olivový olej a prírodné vosky. V kréme sa nachádza 100% ružový olej, extrakt z rumančeka a vitamínu E. 

Balenie krému nie je úplne moja šálky kávy, viac by sa mi páčila tuba, ale prežijem to. Krém je veľmi jemný, má peknú jemnú vôňu ruží a stačí ho naniesť v malom množstve na vyčistenú pleť. Vstrebáva sa veľmi rýchlo, čo je podľa mňa ďalšie plus, i keď u nočného krému by nevadilo aj keby mu to vstrebávanie trochu trvalo.

Skúšala som ho v zime a na suché miesta na pleti bol krátky, s čelom si poradil, no to mám suché stále. Ak sa mi však spravili také suché až šupinaté miesta na lícach, s tými si poradiť skrátka nevedel, aj ráno boli suché. Tento fakt ma primäl k tomu, že som ho skúsila použiť aj ako podkladový krém a čuduj sa svete, ono to fakt fungovalo. 

Pokiaľ teda hľadáte univerzálny produkt na deň aj noc, po ktorom nebude pleť zbytočne mastná, ale naopak krásne hladká a jemná, určite ho skúste. Ja som si ho zamilovala a možno si kúpim ďalšie balenie.

Hodnotenie: 5 bodov, skvelý produkt.

Za ružový zázračný krém musím poďakovať e-shopu bioruza.sk, ktorý mi produkt zaslal. Spomedzi všetkých ružových produktov, ktoré mám momentálne doma u mňa najviac bodujú práve tento krém a balzam na pery spomínaný v minulom článku. Radosť mám aj z micelárky no a gél je fajn, ale do budúcna by som si ho už asi nekúpila, prahnem po voňavej kozmetike.

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či ste niektorí z dnes spomenutých produktov skúšali a aké máte s nimi skúsenosti. 

Komentáre

  1. Biodermu gél chcem vyskúšať aj ja, no škoda, že nefunguje ako gél. Avšak vymyslela si to dobre, využiješ ho na odlíčenie. :)

    Rebelliouslily

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Našťastie sa niektoré produkty dajú aj alternatívne využiť. Možno niekomu sedieť bude, ja však gély nemám príliš v láske.

      Odstrániť
  2. Ta Bioderma mi stejně láká... nemám problematickou pleť a gely mi docela sedí, tak uvidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokiaľ máš rada gély tak tento stojí za skúšku, pleť by nemal vysušovať.

      Odstrániť
  3. Bioderma je super. Docela se divim ze ti ten gel nesedl. A trochu se ted bojim si to poridit kdyz to hodnotis tak nizko :D a ten kremik ma krasnej obal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krém odporúčam určite, gél no závisí čo preferuješ. Osobne nemám rada gély, ako som už písala všetky mi robia rovnaký efekt na pleti a teda žiadny.

      Odstrániť
  4. Ja používam gél od Vichy a je perfektný:) Od Biodermy používam už vyše 2 rokov zelenú micelárku a tiež som s ňou veľmi spokojná:)

    Saja Frey Blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S tou micelárkou máš pravdu, mám ju rada aj ja, pekne jemne vonia a robí si svoju robotu ako treba.

      Odstrániť
  5. Ta Bioderma mě zaujala, mám ráda od nich klasiku v podobě micelárky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa veľmi páči ten obal, no produkt ma až tak nenadchol. Micelárne vody BIoderma mám rada, hlavne tú zelenú tá je pre mňa ideálna.

      Odstrániť
  6. Ani jeden produkt, o kterém si psala, jsem zatím nevyzkoušela, ale zaujala mne ta micerálka od A-dermy, používám jejich sprchové gely + tělová mléka a jsem moc spokojená.

    http://beautybookbyhana.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to dobrá značka, mala som už nejeden produkt a tiež som bola spokojná. Najlepšia je podľa mňa mycia emulzia s obsahom olejov.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.