Najlepšia farba pod slnkom



Určite poznáte ten pocit čerstvo zafarbených vlasov, kedy aj tie najmenej lesklé vlasy odrazu chytia druhý dych a aspoň pár umytí vyzerajú úžasne. Osobne si vlasy farbím asi raz ročne a po tom, ako som vyskúšala rôzne druhy farieb a žiadna nevydržala na vlasy žiariť dlhšie ako do ďalšieho umytia, skúsila som inú alternatívu - farebný šampón, na trhu ho však ťažko zohnať, pokiaľ viem nájdete ho jedine u značky Palette a tento Color Schampoo sa stal mojou stávkou na istotu. 


Logika nám vraví, že farba na vlasy vydrží dlho, šampón sa postupne z vlasov vymyje a teda logicky pre dlhotrvajúci efekt siahame po trvácnych farbách na vlasy. Tento šampón túto logiku popiera, overené nielen mnou, ale aj mnohými kamarátkami, ktoré používajú presne tento šampón. On sa totiž nevymýva, trošku, ale nič také, ako keď som si vlasy farbila farbami, to bol efekt po prvom umytí preč, lesk žiaden, s týmto šampónom sa vám to nestane. Moje vlasy sú lesklé a majú takmer rovnaký odtieň ešte pár mesiacov po jeho aplikácii a to je presne to, čo ja od správnej farby čakám a nikdy som sa nedočkala. Navyše sú aj menej zničené ako po klasických farbách na vlasy. 

Farbím sa zásadne doma a sama, nevidím dôvod vyhadzovať peniaze na farbenie u kaderníčky, strihanie či melír alebo zosvetľovanie vlasov treba nechať na odborníkov, avšak naniesť si šampón zvládne určite každá z nás, nie je to žiadna veda. Ja miešam dva odtiene - 321 a 231. 

Nevšimla som si ani jeho odrastanie, tak ako tomu býva zvykom u farieb, ten celkový efekt je skrátka úžasný. Asi sa pýtate, ako často si nanášam na vlasy tento zázrak? Nuž asi tak raz ročne, viac určite nie, skrátka keď mám chuť trochu oživiť farbu, lebo tá moja sa už nebezpečne blíži k svetlej blond, vtedy si ho dám. Myslím, že ničiť si vlasy farbením treba čo možno najmenej, keby odrastal nejako viditeľne, to by bola iná vec, efekt odrastených korienkov nech je akokoľvek moderný sa mne osobne nikdy nepáčil, najhoršie sú na tom v tomto smere majiteľky blond vlasov, viem o čom hovorím, sama som mala kedysi blond, no s touto svetlohnedou sa cítim lepšie a spokojnejšie. 

Aby to však nebolo tak dokonalé, jednu chybičku to predsa len má a tou je proces umývania vlasov, stáva sa mi, že spočiatku prvé týždne po nafarbení je trochu farby vidieť aj na uteráku, tak tesne po farbení používajte na vlasy radšej tmavšie uteráky, predsa len ide o šampón, ktorý sa trochu vymýva. 

Hodnotenie: plných 5 bodov.

Pokiaľ chcete svoj odtieň len zvýrazniť prípadne ho jemne zmeniť, tento šampón je pre vás ideálnou voľbou, jeho aplikáciu zvládnete aj samé v pohodlí domova a keby to aj nevyšlo nezničíte si tým vlasy, je to predsa len šampón a nie farba. 

Majte sa krásne a do komentárov mi napíšte, či si farbíte vlasy a ak áno čím. 

Komentáre

  1. Taktiež keď sa farbim, tak jedine týmto šampónom :) 221 stredne hnedá je ideal, aj keď chytí skoro na čierno :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, viem, že používame rovnaký typ "farby" na vlasy, reálnu farbu by som si po tomto skvelom šampóne už na vlasy asi nedala.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.