5 jesenných miláčikov


Kalendár sa nám už prehupol do predposledného mesiaca v roku a tak je načase zhodnotiť kozmetiku v uplynulom ročnom období. Jeseň rozhodne nepatrí medzi moje milované obdobia, ale zatiaľ to vcelku zvládam. No ale poďme už k tým TOP five. 


Chladná jeseň nepriaznivo vplýva na stav mojich rúk avšak vďaka olivovému krému od Balei sa to dá zvládnuť. Krém sa pomerne rýchlo vstrebáva, má príjemnú, nie však príliš výraznú vôňu a jediné, čo mi na ňom nejako nefunguje tak ako treba, je uzáver. Viečko po zacvaknutí na vás vyprskne trochu krému, takže ho môžem používať len doma, v práci som sa s ním už párkrát zašpinila. 


Na pery som si konečne dopriala ďalšiu blogo-legendu a to Astor Soft Sensation Lipcolor butter. Maslo na pery v matnej verzii v odtieni Vivid Divine som si vyhliadla už dávnejšie, blogerky totiž opisovali tento odtieň ako malinový, čo je presne farba, ktorá mi na perách pristane. Výrazných rúžov sa nebojím, práve naopak, mám pocit, že aj nudnému líčeniu dokážu dodať šťavu. Maslo pery hydratuje, nie síce až natoľko, ako balzam, ale nejaká hydratácia tu je. Vydrží pomerne dlho, len s jedlom si poradiť nevie, ale to mi neprekáža.


Tretím jesenným miláčikom je Inca Oil na vlasy. Spomínala som ho vcelku nedávno v recenzii a môj názor naň sa nezmenil, zatiaľ pre mňa najlepší olej na svete. 

Síce teploty už nedosahujú letné rekordy, ale antiperspiranty je potrebné používať aj naďalej. Nedávno som si kúpila od Garnier novinku Aciton Control Thermic 72h a zdá sa mi, že vydrží ešte viac, než moje klasické 48h. Oceňujem ho hlavne na tanečnej, kedy sa istota suchého podpazušia fakt hodí. Netvrdím, že poteniu zabraňuje na 100% to by asi ani nebolo dobré, ale je vcelku spoľahlivý.
Piatym jesenným miláčikom je krém Bioderma Hydrabio Legere. Tento krém používam ako podklad pod make-up a tak skvelý podklad som doposiaľ nenašla. Vstrebáva sa ihneď, žiadne čakanie, čo fakt oceňujem hlavne ráno, keď sa chystám do práce. Vždy som sa mylne domnievala, že tento rad nie je pre moju pleť, oficiálne je určený pre citlivú a dehydratovanú pleť čiže ani jedno nie je môj prípad, ale sedí aj mastnej pleti. Pokojne si kúpim aj plné balenie.
Jeseň už nepotrvá dlho, tak si ju ešte užime ako sa najviac dá, mňa teší aspoň fakt, že zatiaľ nie je tak príšerne mrazivá plus som si kúpila ako hovoria naši susedia nové boty, takže mi tá jeseň nepripadá tak strašná.
Skúšali ste už niektorí z dnes spomenutých produktov? Ako si vychutnávate jeseň?

Komentáre

  1. To máslíčko má krásnou barvu :) já je mám moc ráda.
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek, z pastelek od Astoru mám jen jednu z té klasické řady a s matnými nemám žádnou zkušenost. Z tvých oblíbenců jsem bohužel nezkoušela nic.

    Maru UltimateChic

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dlho som čítala o maslách Astor, no práve tie trblietavé odtiene ma veľmi nebrali, mám rada skôr matné farby.

      Odstrániť
  3. Zkušenost mám jen s máslíčky od Astor, ale ne z téhle matné řady. A Garnier deo jsem si pořídila taky,ale nezkoušela, nechávám je v zásobě na léto, ať ukáže co umí:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý nápad, v lete by sa mali prejaviť najobjektívnejšie.

      Odstrániť
  4. Nezkoušela jsem vůbec nic, jsem ostuda :) Znám Astor máslíčka a Balea krémy, ale ne přesně tyhle varianty... Líbí se mi Inca Oil:)

    Zrzavá katastrofa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale kdeže, žiadna hanba, každá máme svojich miláčikov.

      Odstrániť
  5. Matný lip butter Astor mám v plánu si taky pořídit :)

    Rimmel Wonder'full Wake Me Up

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Matný lip butter Astor je skvělý :-) Já mám ten fialový a klasických mám několik.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Masla na rty od Astoru mam moc rada, sice nemam zkusenost s matnymi, ale mam dve klasicka a jsou super :) A z tehle rady od Biodermy mam krem Hydrabio Riche, mam ho uz celkem dlouho, ale popravde jsem od nej cekala lepsi hydrataci, vzhledem k tomu, ze je urcen na dehydratovanou plet. Jinak ale neni spatny a treba pod ten make-up je fajn, jen jsem za ty penize cekala neco vic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Masla na rty od Astoru mam moc rada, sice nemam zkusenost s matnymi, ale mam dve klasicka a jsou super :) A z tehle rady od Biodermy mam krem Hydrabio Riche, mam ho uz celkem dlouho, ale popravde jsem od nej cekala lepsi hydrataci, vzhledem k tomu, ze je urcen na dehydratovanou plet. Jinak ale neni spatny a treba pod ten make-up je fajn, jen jsem za ty penize cekala neco vic :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To Hydrabio Riche som neskúšala, Legere mi vyhovuje ako podkladový krém maximálne, možno skús inú značku alebo krémy určené pre suchú pleť, prípadne by mohli byť dobré aj pleťové oleje.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.