Toto sa fakt podarilo - autor Janka Bianka



Ako som tak minule cestovala v autobuse, spomínala som na to, aké zaujímavé zážitky sa mi v poslednom čase stali. A keďže som človek, ktorý sa so svojimi zážitkami rád podelí, ponúkam vám dnes prehľad fakt kurióznych situácií, do ktorých sa mi chtiac-nechtiac podarilo dostať. Dúfam, že sa budete dobre baviť, pretože presne o to v tomto článku ide. 

Označiť si lístok je normálna vec, ale označiť si ten istý lístok dvakrát a to na cudzej pôde v Prahe to veru už nie je sranda. To sa mi stalo pri mojej minulej návšteve Prahy a prišla som na to až potom, ako som z metra vystúpila. Páni, vďaka pán revízor, že ste boli v inom čase na inom mieste.
Do kina chodievam čoraz menej, ale keď už idem, tak si ho chcem poriadne vychutnať. Čo sa nám však minule podarilo vyviesť spolu s kamarátkou nemalo chybu, ono to dopadlo k obojstrannej spokojnosti, ale nechcem predbiehať. Zhodli sme sa, že si pozrieme film Dáma v zlatom z obdobia 2. SV. Avšak čírou-náhodou sme z našej ukecanosti zamierili do nesprávnej sály, usadili sa "naše miesta" a pozreli si film tiež z obdobia 2. SV, avšak úplne iného žánru - šlo o film Krycie meno U.N.C.L.E (The man from U.N.C.L.E). Skvelý film, fakt odporúčam, obom sa nám páčil, ani vypredané nebolo, takže nás nik z miesta nevyhodil, ale uznajte, toto sa nestane každému.

Vkráčať na pánske toalety v podniku, kde ste po prvýkrát by mi hádam nemal mať nikto za zlé, našťastie som na to rýchlo prišla a radšej som teda použila tie určené pre dámy, priestory mi prišli sympatickejšie.


Už ste počuli, že z dôvodu choroby herca je možnosť, že sa vaše divadelné predstavenie zruší? Tak presne to sa mi stalo minule, po dlhom čase sme mali ísť do divadla a ono sa nič nakoniec nekonalo. Našťastie sme na to prišli vopred a nie priamo v divadle, ale aj tak. Ja a divadlá to je jedna sranda za druhou, minule sme boli v divadle Loď Divadlo v podpalubí v Bratislave a ja som sa postarala o vlastný teatrálny príchod, keď som si žiaľ nevšimla, že prvý schod je patrične užší ako všetky ostatné a veru som takmer spadla, musela som pôsobiť, že neviem chodiť v lodičkách, čo ja veru ovládam dokonale, veď trénujem takmer odmalička. Sranda musí byť no nie. 


Bedminton mám veľmi rada a halu, kde chodíme hrávať som minule využila ako dočasnú úschovňu svojej rakety. Nie, tieto služby tam fakt neponúkajú, len mne a evidentne ani mojej partii nejako nedošlo, že sa vraciam z hry bez rakety. Našťastie sa našla v šatni a milý pán vrátnik mi ju odložil. 

Naše železnice sa vedia o zábavu postarať takmer so železnou pravidelnosťou, ak ste ešte nezažili zaujímavú a hlavne zbytočne dlhšiu cestu, tak si to prosím namierte smer Košice, zaručene niečo zažijete, netvrdím, sú aj pokojné časy, ale tých je pomenej. Tieto príhody mi už veľmi úsmev na tvári vyčariť nevedia, ale čo sa dá robiť. Asi budeme mať najmodernejšie železnice na svete.

A nedá mi vrátiť sa k letu, na kúpalisko Rosnička, kde sa mi zachcelo otestovať vodeodolnosť mojich nevodeodolných hodiniek, už asi tušíte výsledok, skrátka to neprežili a musela som si kúpiť nové, našťastie šlo len o hodinky z dielne New Yorker, drahé by ma mrzeli oveľa viac. 
 
Občas sa skrátka človek zaujímavým situáciám nevyhne, takže aj keď si niečo plánujete, môže sa stať, že sa vám to vymkne spod kontroly a napr. miesto jedného filmu uvidíme iný, všetko má však svoj zmysel a už sa v komentároch teším, čo zaujímavé sa v živote stalo vám.

Prežili ste nejaké podobné zaujímavé situácie?



Komentáre

  1. Taky ráda hraju bedminton :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/10/nakupy-novinky-srpen-zari.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj, budem rada, ak sa zapojíš do mojej giveaway o zaujímavú cenu. Tak sa určite zapoj! :)

    Bari Bircak GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.