Prekvapenie od Notes Personnelles by Mona


Neuveriteľné sa stáva skutočnosťou a tak mi včera prišiel výherný giveaway balíček.  Predmet výhry bol až do dnešného dňa nejasný, súťažili sme o tzv. záhadnú krabičku. Tá moja v sebe ukrýval samé úžasné veci, takže ma táto výhra nesmierne potešila a musím sa za ňu úprimne poďakovať Mone a jej blogu  Mona ďakujem.


Ešte prv ako Vám predstavím obsah balíčka musím úprimne priznať, že ma moja zásielka veľmi potešila a to najmä lístkom, ktorý som našla v obálke. Nemám rada neosobné zásielky, takto sa cítim poctená a dôležitá a skrátka to ulahodilo mojej duši. Aj ja sa snažím vždy, keď niečo niekam posielam a nejde o verejnú inštitúciu pripojiť pár riadkov, niečo ako môj osobný sprievodný list.  


A teraz k veci - balíček obsahoval kozmetické aj nekozmetické vecičky, začnem tými kozmetickými. Astor ma bude sprevádzať svojím fixačným gélom na obočie, podobný gél som už v minulosti mala, no bol inej značky, ale bola som s ním spokojná, takže uvidíme.

Červený lak na nechty Miss Sporty s maxi štetčekom - no poviem vám, Mona to úplne vystihla - milujem červené laky na nechty a mám rada aj laky presne tejto značky, takže je to zásah do čierneho. Aj časovo to úplne zapadlo do môjho harmonogramu, pretože môj aktuálny červený lak už začína vysychať a hustnúť, takže som sa pohrávala s myšlienkou kúpiť si nový, to už je však ako vidíte vyriešené.

A do tretice si moje ruky prídu na svoje týmto skvelým krémom od Essence s bambuckým maslom, jedno balenie tohto krému som už úspešne spotrebovala a bola som spokojná, navyše ten krásny obala tá vôňa - dokonalosť samá. 


Nekozmetickou súčasťou výhry sú tieto krásne, farebné náušnice, ktoré určite využijem. Tie srdiečka sa mi páčia zo všetkého najviac. Navyše ja bižutériu fakt milujem. Balíček v sebe obsahoval aj pár cukríkov, tie som už ale medzičasom zjedla, takže nebolo čo fotiť, ale boli skvelé.

Na záver len pripomínam, že som bola nominovaná do slovenskej súťaže Bloger roka 2014, takže ak sa Vám môj blog páči, môžete za mňa hlasovať. 

A čo vy? Už ste niekedy niečo vyhrali? 

Komentáre

  1. Zvu vás všechny do soutěžě, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. som rada že všetko došlo v poriadku :) hádam sa všetko využije k spokojnosti :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratuluji k velmi pěkné výhře :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.