Nedeľné beauty okienko - 1. date ala prvé rande


Lásku je už cítiť vo vzduchu, s príchodom jari sa nejako viac prebúdza aj naša túžba a chuť niekoho spoznať. Lásku hľadá asi fakt každý a klame ten, kto tvrdí opak. Všetko sa to však začína zvyčajne celkom nevinne - pozvaním na rande. A teraz nasleduje u niektorých z nás panika - čo na seba? Ako mám vyzerať? Čomu sa vyvarovať? Snoriť po internete a hľadať informácie tohto typu veľa osohu zvyčajne neprináša, pretože skrátka a jasne, je to dosť individuálne, avšak keďže sa nám už vonku viac-menej otepľuje, tak si dajme takúto romantickejšiu tému randenia. Ako by to teda z hľadiska našich príprav na rande malo vyzerať? Poďme na to postupne.



1. Prvý dojem ja vždy najdôležitejší, tú šancu už po druhýkrát skrátka nedostanete a je preto potrebné sa dobre pripraviť. Ideálne by vám mal chlap dať vedieť, kam pôjdete, aby ste sa mohli do daného prostredia vhodne obliecť. Bežať hneď do obchodu a kupovať si kvôli rande nové šaty nie je najlepšie riešenie, pretože na rande musíte byť sebaistá a šaty, ktoré máte na sebe prvýkrát a nie ste s nimi ešte zžité vedia niekedy narobiť problémy. Takže voľte niečo naozaj špeciálne, v čom sa cítite sebaisto.


Ak rada nosíte šaty a sukne, je to bod pre vás, pretože úprimne či už od svojich bratov alebo od kamarátov alebo len tak z pozorovania okolia viem, že chlapi nás skrátka v takomto type oblečenia vidia radšej ako v nohaviciach (asi sa im páčia naše nohy, čo už s nimi).

2. A prejdime už k tej beauty časti. Najdôležitejšie je mať na sebe parfém, váš obľúbený, ktorý vás vystihuje, vôňa je veľmi dôležitá. Ak aj bežne parfém nepoužívate, tak na túto príležitosť by som ho skrátka vytiahla, uvidíte, aký to bude mať úspech.

3. Čo sa líčenia týka, tak by sme rozhodne a za žiadnych okolností nemali vynechať riasenku, pretože tá naše riasy zvýrazní a natočí, ak chcete môžete naniesť aj dve vrstvy a ani také klieštiky na riasy nie sú v tomto smere na škodu, ak na ne ale zabudnete nevadí, podstatná je hlavne riasenka.

4. Ostatné líčenie je len a len na vás, ak preferujete jemné líčenie, tak ho pokojne zvoľte, dôležité je, aby ste sa vy sama cítila dobre. Pozor ale na pery, príliš ostrý rúž by nemusel byť práve tá najlepšia voľba, dôležité je podtrhnúť vašu ženskosť a pamätajte na zlaté pravidlo: Menej je niekedy viac.



5. Svieži dych to je niečo, čo snáď prízvukovať nejako extra nemusím, ak nemáte možnosť vyčistiť si zuby, siahnite po žuvačkách, ústnych vodách, mentolkách, skrátka možností je veľa, ešte že žijeme v tak pokročilej dobe.

6. Keď už sme sa obliekli a nalíčili, je rad na vlasoch, no a tu vám radím zvoliť buď rozpustené vlasy alebo niečo, čo vám naozaj pristane, osobne si však myslím, že rozpustené dlhé vlasy budú určite zásah do čierneho. 

7. A teraz je načase trochu sa prizdobiť - prichádza na rad moja milovaná kategória šperkov, tu je dovolené asi fakt všetko, čo sa hodí k vášmu outfitu, či už zvolíte nejakú nadčasovú sadu šperkov, niečo jemné alebo výraznejšie je to opäť na vás, hlavne nech vás to vystihuje, idete tam predsa prezentovať samú seba nie nejakú celebritu z časopisu.

8. Kabelka tá musí byť a nejaké obmedzenia by som v tomto prípade tiež nevidela, akurát nech je v dobrom stave a povedala by som, že možno menšia veľkosť je lepšia a pôsobí viac žensky, ale opäť nie vždy sa dá ísť na rande priamo z domu, žijeme predsa v uponáhľanej dobe, kedy pracujeme zvyčajne od rána do večera a na to rande niekedy doslova utekáme z práce.

9. Čo si obuť? Tí, ktorí ma poznajú osobne už odpoveď tušia - opätky, ja som skrátka taký typ, v športovej obuvi sa cítim ako mimozemšťan z inej planéty. Nech už zvolíte čokoľvek, jedna vec tu platí a to, že ženy a opätky skrátka idú k sebe, takže zvážte aj túto možnosť.

10. Nechty - no v tomto smere ja v poslednom čase trochu chátram, ale pravdou je, že nechty by mali byť fakt nalakované, farba laku je na vás. Ak si nechty nezvyknete lakovať, samozrejme nemusíte, hlavne nech pôsobia upravene.


Takže oblečené, učesané, nalíčené a voňavé by sme už boli a teraz prichádza samotné rande a tu je zopár ďalších rád, ako byť skrátka neodolateľná:
  • Smutný výraz a starosti nechajte doma, ako sa vraví: Úsmev prosím. Ten si ja zo sebou brávam vždy a všade, je to taká moja povinná výbava.
  • Buďte sama sebou, nehrajte sa na herečku ani na niekoho iného, kým nie ste.
  • Pozerajte sa partnerovi do očí a nie do zeme, vnímajte, o čom sa bavíte a uvoľnite sa, nie ste na žiadnom prijímacom pohovore, berte to s ľahkosťou, veď keď nejde o život, tak nejde o nič, aj keď áno v podstate o niečo ide, ale to sa niekedy po prvom rande zistiť nedá. 
Tak a sme v závere dnešného postu, o tejto téme by sa dalo polemizovať do nekonečne a ešte ďalej, avšak to by ste sa tu potom nudili a to fakt nechcem. Verím, že vás táto téma pobavila a zaujala a že si z nej na svoje prvé rande odnesiete cenné rady, veď povedzme si to úprimne, každú z nás v živote nejaké to rande čaká, tak prečo sa naň vopred nepripraviť.

Na záver vás chcem ešte informovať o možnosti hlasovať za môj blog v súťaži Bloger roka 2014 prostredníctvom tohto linku.

Čo si o prvom rande myslíte vy? Na čo by sme nemali za žiadnych okolností zabudnúť? Táto téma je tak rozsiahla, že som určite na niečo zabudla. Teším sa na vaše komentáre. 

Komentáre

  1. Ja si pamätám ako so stretla svojho pravého :). Bola som naučesaná, nenamaľovaná, ledva prebudená hneď ráno a mala som na sebe vyťahaný sveter a tenisky. On upravený, vyfešákovaný a aj tak sme si navzájom seba všimli. Keď sme šli oficiálne na "prvé rande" , moc som to neriešila. Len som si umyla zuby, obliekla si to čo zvyčajne a šli sme. Páčila som sa mu taká aká som a páčim sa mu taká aj doteraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hrozně miluju podpatky, ale jsem docela velká (175 cm), takže si musím dávat pozor, abych nebyla za úplnou žirafu. Zrovna včera jsem se chtěla vyfiknout, protože měl přítel narozeniny, tak jsem obula podpatky a byla jsem o půl hlavy větší než on :D.Jinak chtěla jsem se kouknout na tu blogerku roku a ten link nemůžu v článku vůbec najít. Tak jsem si tě vyhledala, ale myslím, že tam ten link nemáš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka za upozornenie, idem ten link opraviť. Asi sa úpravami nejako vymazal.

      Odstrániť
  3. Pěkný oddychový článek a v soutěži Bloger roku máš můj hlas. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.