Traja statoční, ktorí padli v januári


Giveaway nám beží a rovnako tak aj pomerne krátky mesiac Február. Prvý kalendárny mesiac je úspešne za nami a my ideme ako inak bilancovať - pozrieť sa na to, kto padol za obeť a s akými výsledkami. Spotreba nebola veľká, čo je asi spôsobené zvýšeným prírastkom kozmetiky v mojich zásobách v dôsledku Vianoc a mierneho chaosu v tom, do čoho sa prvého v spotrebe pustiť.

Balea Oil Repair kondicionér, ktorý už pozná hádam každý, nebudem ho nejak extra predstavovať, v mini verzii na mňa nezapôsobil, dala som mu však druhú šancu a výsledok bol prekvapujúci, kondicionér mi robil s vlasmi hotové zázraky - vlasy boli uhladené, rozčesávali sa oveľa lepšie ako po iných bežných konidicionéroch, krásne voňal, to sa nedá opísať, skrátka vynikajúci kondicionér. Olejové kondicionéry sú fakt trieda a tento svojimi kvalitami zatieni aj drahších súperov. Hodnotím ho na plných 5 bodov. 

Kúpim znova: jednoznačne áno


Riasenka Yves Rocher Sexy Pump bola vynikajúca, riasam dodala neskutočný objem a vydržala tri mesiace, teda ešte stále je použiteľná a nevyschla, ale už mi začína opadávať a keďže nosím šošovky už pre mňa nie je bezpečná, takže len zo zdravotného hľadiska som ju musela vymeniť. Inak čo dodať, láska na prvý pohľad, netušila som, že riasenky Yves Rocher sú tak skvelé, pokojne by som si ju kúpila za, len je drahšia tuším 14 EUR alebo také niečo. Hodnotenie: 5 bodov

Kúpim znova: možno
Trojicu uzatvára make-up Rimmel Stay Matte, ktorý je ideálny pre všetky bleduľky, má ružový podtón a pozor neoxiduje na pleti, odporúčam skôr pre aknóznu pleť, ktorá potrebuje krytie, pretože tento make-up kryje všetko takmer ako Dermacol Make-up Cover, žiaľ rovnako ako Dermacol aj tento pôsobí dosť umelo a maskoidne na pleti a navyše nevydrží celých 8 pracovných hodín, takže skôr vhodný pre školáčky. Ako korektor som ho tiež vyskúšala a pre tento účel vydržal skutočne celý deň, fakt zvláštne. Len ten obal, vyzerá úžasne, je pekný, ale nepraktický, keď som ho rotrihla, tak som objavila ešte kopec produktu, ktorý sa už normálne z obalu vytlačiť nedal. A ešte jedna vec - zmatňuje na pol hodiny v prípade mastnej pleti, čiže púdru sa nevyhnete. 
Hodnotenie: 4 body

Kúpim znova: možno

Toľko spotreba alebo moji padlí bojovníci, tentokrát ma žiaden nesklamal a o všetkých troch v budúcnosti určite pouvažujem. Máte skúsenosti s týmito produktmi?

Komentáre

  1. Ten kondicionér i celou řadu (olej i šampon) fakt zbožňuju. Na to, že je olej a šampon bez silikonů, tak dělá vážně zázraky :) a ta cena? Neměl by doma nikomu chybět

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru je to fakt poklad, ten kondicionér mám veľmi rada. Až ľutujem, že som ho neobjavila skôr.

      Odstrániť
  2. Ja mám momentálne na vlasy balea radu pre kučeravé vlasy na uhladenie :) keď miniem určite siahnem po tomto o ktorom si písala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Za mě je řasenka od YR jedna z Nej. Nevím jak to máte u vás na Slovensku, ale ja se u nas u YR registrovala a teď mi každý měsíc chodí do schránky sleva např. na dekor. kosmetiku 40% + dareček. A za tu slevu se ta řasenka hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som ju dostala zdarma ale bola super. Aj na Slovensku nam posiela znavka rozne zlavy.

      Odstrániť
  4. Po tom kondicioneru se určitě podívám, zrovna mi došel, tak půjdu pro nový :-) A na ten make-up mrknu asi taky, zatím jsem dávala přednost spíše těm přirozenějším, no se svou pletí si stejně potřebuju pořídit nějaký pořádně krycí :-) Díky za tipy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ten kondicionér mám aj ja :) druhé balenie a je skvelý a tá vôňa je neopísateľne nádherná :) taká vanilkovo čokoládová mi príde :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Z týchto som mala všetkých troch :D
    Kondicionér bol veľmi dobrý a plánujem si ho ešte niekedy kúpiť. Riasenke som verná už druhý rok, pretože je jediná ktorá mi neopadáva a nelepí riasy. A makeup Stay Matte som veľmi v láske nemala, u mňa vytváral taký "maskový efekt", čiže nikdy viac :) Pekný článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tak to je perfektná zhoda. Rimmel vytváral masku na pleti aj mne, asi by sa hodil skôr len ako korektor, pretože kryje veľmi dobre.

      Odstrániť
  7. Ten kondicionér jsem měla, miluji celou tu řadu :-)

    http://wormake.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som neskúšala jedine šampón, z celého radu mi príde najlepší práve kondicionér.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.