Vlasová rozprávka Eucerin Dermo Capillaire


Konečne tu máme štvrtok, už len zajtra do práce a potom nás opäť čaká víkend, dúfam, že už máte plány, ja sa plánujem ísť po dlhom čase konečne opäť plavecky zrelaxovať do hotela Nivy. Zatiaľ však máme pracovný týždeň tak si ho poďme trochu spríjemniť recenziou na šampón Eucerin, ktorý mi bol zaslaný v rámci spolupráce, za čo spoločnosti ďakujem. Ide o DermoCapillaire Hypertolerantný šampón určený pre podráždenú a alergickú pokožku, teda presne pre mňa, iste viete, že ma najeko v poslednom čase začala záhadne svrbieť vlasová pokožka a aj preto si pri výbere šampónu musím dávať pozor. 



Z popisu na obale sú pre mňa hlavné dva body a to, že šampón neobsahuje silikóny, všimla som si, že takéto šampóny vyhovujú mojím vlasom omnoho viac ako silikónové a ďalej je podstatné to, že je vhodný aj pre deti a detské šampóny tie predsa nemôžu byť nijako agresívne.

Šampón je číry, má slabučkú, takmer žiadnu parfemáciu, čo je pre mňa škoda, viete, že mám radšej parfemovanú kozmetiku, ale fajn, keďže sa moja vlasová pokožka zcitlivela nemôžem vymýšľať. Nanášam ho dvakrát, pri prvom nanesení nepení skoro vôbec, presne ako píšu na obale, pri druhom už áno, ale úprimne som si na to spočiatku nevedela zvyknúť, mohol by peniť viac

Za nejaký mesiac používania tohto šampónu môžem pokojne prehlásiť, že mi šampón vyhovuje, vlasy po ňom nemám mastné, tak ako po každom inom šampóne, ale nemusela som si ich umývať každý deň, tento bod je pre mňa veľmi dôležitý. 

Čo sa týka svrbenia vlasovje pokožky tak tento šampón si s tým hravo poradil, od prvého umytia bola vlasová pokožka pokojná, žiadne svrbenie či pálenie som necítila, takže ak trpíte problémom citlivej vlasovej pokožky tak ako ja, smelo do toho. Šampón kúpite v lekárni alebo na internete, jeho cena sa pohybuje cca 9 - 10 EUR, áno, je drahší, ale naozaj funguje a spĺňa do bodky to, čo sa píše na obale. 

Hodnotenie: 4 body, jeden bod dole pre slabšiu penivosť. 

Skúšali ste tento šampón? Čo používate na citlivú vlasovú pokožku?

Komentáre