Nedávna novinka Garnier Neo


Produkt, o ktorom dnes bude reč sa už objavil snáď na každom blogu. Ja som sa preň rozhodla práve na základe vcelku pozitívnych recenzií. Antiperspiranty od Garnier používam už dlhší čas a som s nimi asi najspokojnejšia, pretože majú dlhú výdrž a nezanechávajú stopy na oblečení, nejaké áno, ale v porovnaní s inými značkami, od ktorých som podobné produkty už skúsila, sú tie stopy skutočne minimálne. Na začiatok malá rada - ak sa chcete vyhnúť škvrnám na oblečení, prv sa oblečte a tak použite antiperspirant, v reklamách to uvádzajú zvyčajne opačne, avšak z mojich skúseností je lepšie dať si daný produkt až na záver.


Garnier Neo je úplnou novinkou v oblasti antiperspirantov. Je bez alkoholu, nemal by vytvárať na oblečení škvrny ani žiadne stopy a výrobca garantuje 48h účinok. Ide vlastne o neviditeľný krémový deodorant. Balenie je 40 ml a cenovo stál tuším do 3 EUR, ale cenou si nie som úplne istá, mám ho už dlhší čas. No toľko oficiality a teraz realita. Čo sa týka dizajnu obalu som maximálne spokojná, ak poznáte od Spirigu Excipial Deo Forte, tak toto je dizajnom ako aj konzistenciou dosť podobný produkt, oba produkty sú totiž krémové. Toľko pozitíva.

48h absorbčnú schopnosť proti poteniu som ani veľmi nečakala, pretože tento údaj je skôr reklamný ťah, žiaden antiperspirant tak dlho nevydrží, čo si budeme klamať. Tento však výdržou vôbec nesplnil moje očakávania, spotená som bola omnoho rýchlejšie, než po použití môjho predchádzajúceho Garnier hrdinu Garnier Mineral. Takže neviem, kedy je vhodné tento produkt použiť, asi ak nejdete nikam na dlho, vtedy áno, ale na celý deň do práce rozhodne nepostačuje. No a teraz prejdime k tým stopám na oblečení, opäť žiaľ ďalšie fiasko, toto stopy priam vytvára, treba byť maximálne opatrný, inak bude vaše čierne tričko vyzerať ako čierno-biela pásikovaná zebra, proste nič estetické. Na čierne veci fakt neodporúčam. Takže mne sa tu kladie otázka o akú inováciu vlastne išlo?Z môjho pohľadu toto nie je nič prevratné a vraciam sa späť k svojim stáliciam, produkt som ešte stále za pár mesiacov nespotrebovala, pretože fakt neviem, kam a kedy je vhodné ho použiť. 

Je krémový a aj pekne vonia, má pekný obal, ale schopnosti sú minimálne, takže ho zhodnotím na 2 body z 5. 

Aké sú vaše skúsenosti s Garnier Neo? 

Komentáre