Vedľajšie účinky pôsobenia v blogoprostredí


Jedného pekného dňa som klikla na internete na akýsi blog a od tej doby ma už táto blogosféra nepustila. Stala som sa neustálym pozorovateľom a sledovateľom hlavne kozmetických blogov a táto činnosť neostala bez následkov. Prinieslo to najmä veľa zmien do môjho bežného života a hlavne to zmenilo moje zaužívané kozmetické rituály.

Tak napr. ako prvú vec, ktorej som sa priučila z blogov bolo nanášanie make-upu pomocou štetca. Môj make-up na pleti nikdy nedokázal vydržať toľko, koľko som potrebovala, vždy tak maximálne prežil dopoludnie a potom sa začal vytrácať. Vtedy som používala klasickú prstovú techniku nanášania, ale na blogoch som sa dočítala, vraj make-up nanesený štetcom vydrží omnoho dlhšie a prestavte si, potvrdilo sa mi to, vyskúšala som to a odvtedy už štetec nepustím z ruky. 

Úprave obočia som doposiaľ venovala pozornosť len výnimočne, teda vytrhávanie to áno, ale nejaké to dokresľovanie a zlepšovanie tvaru, tomu som význam nikdy nepripisovala. Sledovaním blogov som však priučila aj tomuto zvyku a poviem vám, naozaj je vidieť rozdiel, používam síce len ceruzku na obočie a neupravujem si ho nijako výrazne, ale dodá to celkovému make-upu výraz a tvár vyzerá inak, líčenie je dokonalejšie.

Blogy zmenili môj postoj aj k niektorým produktom ako napr. Sudocrem, ktorý je na blogoch tak ospevovaný, no ja som sa mu vyhýbala, pretože mi proste nejako extra nevoňal. Povedala som si však, že ho skúsim a predstavte si, tá vôňa nie je vôbec taká zlá, dokonca mi celkom aj vonia  a na moje prekvapenie je možné ho naniesť aj na mastnú pleť a póry nemám upchaté, práve naopak, tento krém moju pleť trošku vysušuje, čo som fakt nečakala, pripadal mi pomerne mastný.

Vďaka blogom som úplne zmenila svoje čistiace pleťové rituály a prestala som používať pleťové gély, nahradila som ich mydlom Dove a mojej pleti to fakt dosť výrazne prospieva, to akné je v oveľa lepšom stave, už ho niekedy takmer nevnímam a vyrážky sa mi tvoria už len výnimočne. To je fakt pokrok, lacné riešenie a veľmi účinné.

Viete, ja som nikdy nebola veľký zástanca prírodnej kozmetiky, áno šampóny bez silikónov tie som používala vždy radšej, no to bolo asi tak všetko. Odkedy ale sledujem aj nejaké prírodne blogy tak ma to proste nejako chytilo a už sa pozerám aj po tej prírodnej kozmetike, jasné, stále u mňa prevláda tá klasická, no mám už pár tipov a začala som si všímať viac značku Alverde a Saloos, od Saloosu si chcem objednať aj nejaký olej, len sa ešte rozhodujem aký. Ono myslím, že taký zlatý stred je asi najlepší aj v tomto smere, teda používať aj tú prírodnú aj tú klasickú kozmetiku. Mne to aspoň zatiaľ tak vyhovuje.

Zistila som, že každá pleť, aj mastná potrebuje hydratovať. Aj keď sa to všade píše, ja som to dosť dlho ignorovala a v lete je pravdou, že po kréme takmer nesiaham, no akonáhle sa leto skončí, nastupuje hydratačný krém. Toto je inak celkom nový záväzok, takže som sama zvedavá, ako dlho vydrží.

Samozrejme, že sledovanie blogov má na mňa určite ešte mnoho iných vplyvov, ktoré si zatiaľ možno ani sama neuvedomujem. Vďaka blogom som sa toho už fakt veľa naučila, mám oveľa lepší prehľad o kozmetických novinkách, poskytujú mi oveľa viac informácií a rád ako ktorýkoľvek časopis. Čo dodať? Blogosféra ma totálne pohltila a ja som rada, že som jej súčasťou.

A ako vás ovplyvňujú blogy?Tiež ste sa nechali do toho vtiahnuť alebo stále statočne odolávate?




Komentáre