Odličovanie s kamilkami od Yves Rocher


Určite to poznáte, keď človek skrátka zatúži po zmene. Dlhý čas som na odličovanie používala micelárne vody a rozhodla som sa tento rituál trochu obmeniť, nech to nie je taká nuda. A tak som jedného dňa zavítala do predajne francúzskej kozmetiky Yves Rocher a po dlhšom prezeraní si sortimentu som našla to, čo som hľadala. Odličovač + Tonikum 2 v 1 Pure Calmille sme mali doma kedysi dávno a tá vôňa sa mi vryla do pamäti, keď som produkt ovoňala v obchode bolo rozhodnuté, koniec koncov za 2,70 EUR kúpiť 200 ml odličovací prípravok je kúpa viac než ekonomicky výhodná. Produkt teda splnil všetky atribúty a ja som sa už nedočkavo viezla v autobuse domov, aby som mohla ten nový zázrak otestovať.

Keď sa pozriete na obal, fakt to pôsobí dojmom čistoty a jemnosti a presne tak aj produkt vonia, čisto, nevtieravo, no príjemne. Je určtený tak na odličovanie, ako aj na tonizáciu pleti.Dokonca nie je potrebné pleť po odlíčení oplachovať, kedže ide o produkt 2 v 1 a ako som už spomínala slúži aj na tonizáciu pleti. Používať ho môže skutočne každý, pretože je určený pre každý typ pleti a nájdete v ňom bio rumanček teda tie spomínané kamilky. 

Osobne uprednostňujem také odličovacie prípravky, ktoré sa dajú použiť na celú tvár vrátane očí a tento patrí medzi takéto odličovače, odličuje sa mi s ním veľmi dobre, s make-upom si poradí vyniakjúco, zvládne aj líčenie očí, len pozor, ak to pri odličovaní očí preženiete s množstvom tak vás môžu oči na krátko nepríjemne štípať, ale nič hrozné, len si na to množstvo treba dať pozor. Vodeodolný make-up ani žiadne líčidlá tohto typu momentálne nepoužívam, takže v tomto vám asi neporadím. Po odlíčení je pleť skutočne hydratovaná a pozor, nie je zaťažená, necítim sa mastná, viete, že moja pleť je mastná samá o sebe, takže žiadne mastný prípravok už nepotrebuje. Míňa sa pomerne pomaly, mám ho otvorený takmer mesiac a minula som polovicu prípravku.

Skúšala som ho použiť aj ako podklad pod make-up alebo namiesto hydratačného krému a obe funkcie splnil výborne, nelepil, vstrebal sa rýchlosťou blesku a s make-upom si tiež skvelo sadli. Je to skrátka univerzálny pomocník. 

Pre tie z vás, ktoré zaujíma zloženie ponúkam fotografiu, kde nájdete o zložení všetko potrebné. Z mojich skúseností ho odporúčam a určite si ho opäť kúpim, v plnej cene je o niečo drahší, ale je fakt vynikajúci naviac tá vôňa to je niečo neskutočné.


Hodnotenie: dávam 9 bodov, 1 bod strhávam kvôli štípaniu v očiach.

A little bit of English: This article was about the skin care. If you are searching for somethnig good for removing make-up, this is really good one. Just be carefull with eye make-up removing, sometimes the amount of product can cause you a stinging eyes. The most fantastic feature of this product is his mild fragrance. 

A čím sa odličujete vy?Poznáte tento produkt, skúšali ste ho už?Aké máte skúsenosti?


Komentáre