Nové miesto pre relax na malebnom východe - Thermal Park Šírava


Ahojte, dnešná recenzia bude tak trochu zo života. Počas júla som navštívila zopár pekných miest a rada by som sa s vami podelila o svoje zážitky. Asi už viete, že patrím k tej skupine ľudí, ktorí sa radi kúpu a opaľujú a odkedy som pred pár rokmi po prvýkrát vkročila do Aquacity Poprad začali ma aquparky a termálne kúpaliská extra zaujímať. Odvtedy som už vyskúšala Aquapalace v Prahe, ktorý na mňa hlboko zapôsobil, bolo tam množstvo atrakcií a spomedzi všetkých, ktoré som doposiaľ navštívila bol asi najväčší a najuniverzálnejší, návštevu tohto aquparku môžete realizovať skutočne v akomkoľvek ročnom období, všetky tobogány sú kryté a je tam teplo, akrurát Divoká řeka je vonku, ale tak to by ste prežili. 


Aquacity Poprad bol skvelý, bol to prvý aqupark v mojom živote a odvtedy ma to tak chytilo, že nedokážem prestať a každý rok navštevujem nejaký iný. Tento rok som dokonca navštívila dve takéto zariadenia, ešte v máji som bola v aqauparku v Senci a počas mojej prvej letnej dovolenky som vyskúšala aj novopečený Thermal Park Šírava. 


Kde sa nachádza Zemplínska Šírava asi nikomu vysvetľovať netreba, ale pre istotu pripomeniem, že je to vodná nádrž na východnom Slovensku pri Michalovciach v obci Kaluža. V Šírave ako takej by som sa už nikdy v živote nekúpala, voda je podľa mňa dosť špinavá, ale kedysi mi to nevadilo, dnes som už ale rozmaznaná čistou chlórovanou vodou bazénov a radšej preferujem tie. Thermal Park bol uvedený do prevádzky len toto leto, avšak mne chýba nejaká reklama, bilboardy či už v meste alebo aspoň cestou na Šíravu, nech som pozerala, ako som chcela, žiaden som nenašla, čo je podľa mňa trochu škoda. 

Cenník a všetky informácie o otváracej dobe ako aj nejaké fotky nájdete priamo na oficiálnej stránke thermalparksirva.sk.  Thermal park má tak vonkajšiu, ako aj vnútornú časť, tobogány ako také tam síce nenájdete, ale sú tam dve šmýkalky. Celkovo je to menší thermal park, ale myslím si, že na to, že na okolí nič podobné nie je to skvelé a verím, že do budúcna ho ešte rozšíria. Keď sedíte vonku v bazénoch máte krásny výhľad na celú Šíravu, žiaľ zabudla som to odfotiť, ale fakt ten výhľad stojí za to, je to úžasné, skvelé, fantastické. 

Pozor ale na podlahu, ktorá je pomerne dosť klzká, plavčíci tam neustále behali s mopom a utierali to tam, takže odporúčam neísť tam naboso ako ja, ale radšej si vziať žabky pre väčšiu bezpečnosť. Sprchy a ostatné časti sú tiež čisté a pekné, a pre nás ženy sú tam aj také fukáre teplého vzduchu, neviem, aký to má odborný názov, ale proste nemusíte sa báť o mokré vlasy, je tam o to postarané, takže fén si už pribaľovať nemusíte. 

V bazénoch sú rôzne atrakcie ako perličky či rôzne svetelné efekty a je tam samozrejme aj časť pre deti, takže každý si príde na svoje. K dispozícii sú aj lehátka, ktoré sú fakt pohodlné. Asi jediným mínusom pre ozajstných plavcov je, že tu zatiaľ nenájdete plavecký bazén, mne osobne to však nechýba, keďže tak dobre plávať neviem a plavecký bazén má na moje pomery väčšinou studenú vodu. 

Na fotkách nižšie si môžete pozrieť cenník ako aj atrakcie, ktoré tento Thermal Park ponúka. Za seba ho len odporúčam, ak pôjdete aj večer po šiestej tak to vstupné je myslím normálne a za tri hodiny si užijete kopec zábavy a relaxu, veď predsa všetci veľmi dobre vieme, že voda a plávanie majú pre naše zdravie pozitívny vplyv. 



Máte radi aquaparky a thermal parky alebo radšej preferujete klasické bazény?

Komentáre

  1. ja nechodím ani do jedného ani do druhého, vodu si užívam zvyčajne len na dovolenke,,,ale nie som vodné znamenie, takže aj tam striedmo:)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.