Najkrajšie obaly pre moje oči


Dnešná recenzia bude trochu netypická, ale vychádza z hesla že aj obal predáva. A veru platí to aj v mojom prípade. A tak som sa rozhodla vám ukázať zopár obalov, ktoré som si ponechala napriek tomu, že samotný produkt už dávno nemám, ale proste obal je obal. Mňa osobne v obchodoch veľmi nelákajú produkty bez pútavého obalu, aj keď je to možno niekedy na škodu veci, pretože ich účinky môžu byť naozaj vynikajúce, ale pokiaľ ma nezaujmú obalom tak po nich málokedy siahnem. Sú samozrejme aj výnimky, to nepopieram, ale dosť sa riadim obalom a potom ešte samozrejme vôňou, ktorá je pre mňa pri kozmetike veľmi podstatná. No ale to už trochu odbočujem. Ukážem vám zopár kúskov, ktoré sú pre moje oči tie naj.


Na prvom mieste jednoznačne dominuje tento obal na olej na vlasy od Avonu. Tá farebná kombinácia modrej a zlatej spolu s veľmi štýlovým dizajnom na mňa spravila taký hlboký dojem, že aj napriek tomu, že olej som už dávno minula tento obal mám vystavený vo svojej izbe.

Ak vie nejaká značka, čo je to čistota a elegancia zároveň čo sa týka obalov tak je to jednoznačne značka Dove. Priznajte sa koľké z vás si kúpili nejaký Dove produkt len na základe obalu? Ja dávam ruku hore, pretože aj napriek tomu, že obaly pôsobia jednoducho, nie je to nič lacné, je to elegantné a pôsobí to zodpovedne a čisto a pritom zaujímavo.

Svoje miesto si u mňa našla aj značka Dermacol a to pre svoj obal na legendárny Make-up Cover, ktorý dokáže zamaskovať snáď všetko na svete. Spojenie čiernej, zlatej a ružovej veľmi vítam, páči sa mi tento dizajn a značke za to dávam bod naviac.

A teraz sa musím pristaviť pri rúžoch na pery. Dlho som žiaden nepoužívala, osobne mám stále radšej lesky, ale odkedy sa u mňa objavil problém suchých pier takmer všetky lesky som odložila a až donedávna som žiaden neskúšala. Na rúžoch ma dlho odrádzal ich obal, nemám rada priesvitné obaly, kde vidím priamo rúž, nepôsobí to na mňa dobre, neviem prečo, skrátka ten obal je fakt dôležitý a to pri každom jednom produkte. Raz som na Vianoce dostala rúž značky Max Factor a od tej doby som sa doň zamilovala, aj pre nádherný obal - zlatá farba je farba luxusu to je jasné a asi ktokoľvek kto túto farbu použije pre svoje produkty tým nič nepokazí, naopak môže len získať. Rúž pôsobí dojmom luxusu až máte pocit, že je to niečo naozaj extra drahé. Nuž koľko stál vám neviem povedať, to vo vianočnom darčeku pribalené nebolo, ale tak samotná značka patrí medzi tie drahšie minimálne v drogérii.

Nedá mi pristaviť sa aj pri značke Essence, pomerne lacná značka, ktorá má však kopec skvelých produktov. Jedným z nich je aj SOS Spot Kiler z radu Pure Skin. Balenie, ktoré sa na vás pozerá v drogérii určite veľmi ťažko prehliadnuť. Ja som síce odolávala dlho, ale vďaka pozitívnym recenziám som si ho kúpila. Na prvý pohľad ma síce obal nepresvedčil, o tom, že chcem tento zázrak som vedela už predtým, ale zapôsobil na mňa.


Aj značka Rimmel si získala moje srdce a to lakmi Salon Lycra Pro - jednak majú tieto laky nádherné a hlavne tak trochu netradičné odtiene a to je niečo čo ja rozhodne vyhľadávam a jednak samotný obal - fľašťička je nádherná, skutočne. Fotka to až tak dobre nezachytila, ale pre ilustráciu pomôže.


A to najlepšie a najkrajšie som si nechala na úplne koniec - doposiaľ naj naj najkrajší obal aký som našla vrámci kozmetiky u mňa doma je flakón od Avonu z kolekcie Ultra Sexy. Samotná vôňa je úžasná, ale to sa skutočne ťažko opisuje, museli by ste ju cítiť. Určite nesadne každému, je mierne sladká, mne však učarovala. A keď som videla ten flakón bolo jasné že ho musím mať. Fotka hovorí podľa mňa za všetko.


Túto recenziu by som mohla písať donekonečna, ale to by som vás už asi trošku nudila a to fakt nechcem. Vybrala som to naj z toho, čo mám aktuálne otvorené a používam to v jednom zo svojich dvoch domovov.

Aj vás sa niektoré obaly páčia natoľko, že by ste si ich najradšej ponechali večne?

Komentáre