Jeden pán nerozhodný - TAG This or That - toto alebo tamto?


Ahojte, TAGov píšem pomerne málo a tak som sa to rozhodla trochu napraviť. Tento som našla na jednom blogu tu a fakt ma veľmi zaujal. Je to TAG o tom, čo skôr pri kozmetike preferujete, každý máme to svoje. Priznávam, že občas mávam aj ja obdobia, kedy tak trochu tápam v tom, čo zaujímavé by som vám napísala a vtedy hlavne prezerám iné blogy a snažím sa nasať dobré nápady a rozumne ich využiť. Letné obdobie síce samo o sebe ponúka dostatok nápadov a inšpirácii až si niekedy nevieme vybrať čo skôr. Poďme už ale na spomínaný TAG.

1. Bronzer alebo lícenka?

Ja osobne určite hlasujem za lícenku, broznery používam minimálne, ak vôbec. Na lícenke sa mi páči, že stačí malé množstvo farby a líčenie je hneď živšie a pleť pôsobí sviežo a upravene. Aktuálne na tento účel používam Catrice Defining Blush, lícenku, po ktorej som sa dlhší čas obzerala, ale vravela som si, že ju nepotrebujem, no bolo to silnejšie ako ja a tak je už lícenka našťastie bezpečne u mňa doma. 

2. Linky alebo riasenka?

Aj tu je víťaz jednoznačný - rozhodne riasenka. Nádherne otvorí pohľad, zvýrazní ho a dodá celému líčeniu úplne iný výraz. Ak by som si mala zvoliť jediné jedno líčidlo na make-up tak asi by to bola riasenka. Aj keď som sa bola tento týždeň bicyklovať riasenku som si proste naniesť musela, aby som sa cítila v tom športovom oblečení a výbave aspoň trochu žensky, make-up do úvahy nepripadal, keďže vonku bolo poriadne horúco. Obľúbila som si celkom riasenky Rimmel Scandal Eyes, mám už tretí variant tejto riasenky a asi nie som jediná, kto tieto riasenky miluje keď ich značka toľko inovuje a prichádza na trh so stále novými verziami. 

3. Make-up alebo korektor?

Nuž neviem si predstaviť líčiť sa len korektorom takže opäť jasný víťaz, vyhráva make-up. Zaistí aj krytie, aj výdrž a hlavne máte po celej tvári nanesenú rovnomernú vrstvu tohto skvelého pmoocníka. Bez make-upu si svoje líčenie veľmi predstaviť nedokážem, len výnimočne kedy sa to fakt nedá zlúčiť napr. plávanie či bicyklovanie, inak ho používam vždy, doma nie, pleť si predsa len potrebuje aj oddýchnuť, ale do práce a do mesta vždy. 

4. Neutrálne alebo farebné očné tiene?

Na neutrálne farby som nikdy orientovaná nebola, baví ma kombinovať farby a rada si líčim oči, nie nejako extra výrazne, ale zase nemám rada neutrálne farby, pôsobia na mňa trochu fádne. Takže určite si radšej volím farebné očné tiene, ale zase nie nejaké divoké kombinácie, nech je to decentné, ale pritom farebné a živé.

5. Štetce alebo hubky?

Keď to tak vezmem, tak používam oboje, ale predsa len mám asi radšej štetce, pracuje sa mi s nimi jednoduchšie. Nepoužívam ich veľa, len tie základné na make-up, púder a na lícenku. Na očné tiene používam prevažne aplikátory a to je asi tak všetko čo používam.

6. Nechty dlhé alebo krátke?

Toto je fakt jednoduché - určite dlhé nechty. Krátke nechty neznášam, tie moje rastú do požadovanej dĺžky tak 2 - 3 týždne a kým mám nechty krátke väčšinou si ich vôbec nelakujem, nemá to pre mňa nejaký extra zmysel, predsa len časté lakovanie ako som zistila mojím nechtom vôbec neprospieva, skôr škodí a spôsobuje mi to štiepenie nechtov.

7. Nechty umelé alebo prírodné?

Mala som už aj skúsenosti s umelými nechtami, ale boli to len tie nalepovacie, nikdy som si nebola dať robiť nechty v nechtovom štúdiu. Mám radšej svoje vlastné nechty, tie umelé mi tie moje vlastné na dosť dlho poškodili a preto sa už umelým nechtom v akejkoľvek forme vyhýbam.

8. Telové mlieko alebo maslo?

S telovým maslom som doposiaľ nemala žiadnu skúsenosť, láka ma to síce, ale obávam sa, že by bolo na moju normálnu pokožku príliš hutné a preto radšej používam telové mlieka. Kedysi som nedala dopustiť na tie od Nivei, dnes mám asi najradšej telové mlieka Dove. Telovým mliekom sa natieram po každom sprchovaní, doposiaľ mi žiaden sprcháč pokožku nevyživil natoľko, aby som sa telovým mliekom natierať nemusela.

9. Móda rifle alebo tepláky?

Jednoznačne rifle, najradšej mám tmavomodré, svetlé sa mi veľmi nepáčia. Myslím, že rifle z módy nikdy nevyjdu a podľa mňa by to bola aj škoda. Ja síce nie som extra zaťažená na rifle a nohovice celkovo, mám radšej sukne alebo šaty, ale občas sa aj rifle hodia.

10. Móda dlhý alebo krátky rukáv?

Asi krátky rukáv alebo niečo medzi krátkym a dlhým, taký polodlhý mám asi najradšej, dá sa nosiť aj v zime aj v lete, kým ešte nie je tak extra horúco. Naviac to vyzerá celkom štýlovo.

11. Móda šatky alebo čapica?

Určite šatky, z čapíc som už vyrástla, predsa len to kazí celkový účes a vlasy ako také.

12. Bodky alebo pásiky?

Tu je to fakt ťažko povedať, pásiky mám rada, ale asi radšej bodky, na šatách vyzerajú bodky fantasticky. Mám zopár takýchto kúskov a páči sa mi.

13. Drdol alebo cop?

Rozhodne cop, drdol považujem za niečo, na čo sa cítim stále primladá a celkovo mi pripadá, že drdol patrí medzi také vážnejšie typy účesov, že to proste dodáva človeku takú akoby prísnosť a ja tak pôsobím veľmi nerada okrem toho mi drdoly ani veľmi nejdú k tvári, takže určite cop. Vlasy už aktuálne nosievam viac voľne rozpustené ako v cope ale za školských čias som cop nosievala neustále.



Komentáre