Ďalšia skvelá micelárna voda tentokrát od značky Eucerin


Dnes už azda neexistuje žena, ktorá by sa nestretla či osobne nevyskúšala nejakú micelárnu vodu. Ako prvé prišli s týmto zázrakom spoločnosti zaoberajúce sa výrobou dermatokozmetiky. Na blogoch sa asi najčastejšie spomínajú slávne micelárne vody od Biodermy či už Sébium pre mastnú pleť alebo Sensibio pre tú citlivú. Ja osobne som tiež mala možnosť vyskúšať obe slávne micelárky od Biodermy, viac mi vyhovovala Sébium určená pre môj typ pleti. Ale ani ďalšie značky neostali pozadu a dnes vám poviem niečo o micelárnej vode Eucerin DermatoClean - Čistiacej micelárnej vode 3 v 1.

Všeobecne mám micelárne vody spomedzi všetkých odličovacích prípravkov najradšej, pretože pleť nezaťažjú tak ako odličovacie mlieka a to je pre moju mastnú pleť veľmi dôležité, neznášam pocit ulepenej a mastnej pleti po odlíčení. Z tohto dôvodu som micelárnym vodám verná už nejaký ten čas. 

Táto micelárka má poskytovať tri účinky: 

- čistiaceho pleťového mlieka
- odličovača očí
- čistiacej pleťovej vody

Micelárku používam hlavne na odličovanie, niekedy len na oči, niekedy aj na odlíčenie celej pleti. Make-up odličuje bez problémov, s očami je to niekedy trochu ťažšie, ale žiadna veda, len treba byť trochu trpezlivý. Ako väčšina produktov dermatokozmetiky aj táto micelárka nemá menajú extra prenikavú vôňu čo mne osobne trochu prekáža, som skôr zástanca voňavej kozmetiky. Možno nejaká slabá vôňa tam je, ale nič výrazné. Micelárka je určená pre všetky typy pleti a z mojej skúsenosti môžem potvrdiť, že pleť nedráždi ani nijako nevysušuje, aj pri odličovani očí je maximálne jemná a oči ma vôbec neštípu. 

Jediným mínusom je snáď uzáver, ktorý nie je klasický vyklápací ale šrubovací, teda sa mi občas stráca. Cena micelárnej vody je 9,46 EUR, na internete ju možno zoženiete aj za menej. Myslím, že keď si vezmeme do úvahy pomer cena a kvalita nie je o čom uvažovať, micelárka je vynikajúca a z môjho pohľadu môže určite konkurovať ostatným micelárnym vodám. 

Hodnotenie: 9 bodov kvôli horšiemu odličovaniu očí. 



Komentáre

  1. Pri odličovaní očí som mala tiež problémy :) inak je to skvelá vec :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veru micelárne vody sú fakt zázrak.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naprosto souhlasím, vadí mi na ní jen ten uzávěr, jinak jsem s ní velmi spokojená!
    Recenze kosmetiky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej ten uzáver by mohli zlepšiť, párkrát som ho už stratila

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.