Ako som oslavovala narodeniny


Ahojte, nedávno som oslavovala narodeniny a dostala som kopec krásnych vecí. Na úvod spomeniem, že asi najviac ma potešili kvety, ako každá žena, aj ja milujem živé kvety a ruže výnimočne, je jedno akej farby, ruže sú proste ruže. 


Ďalším skvelým darčekom bola kniha Manželská Pasca od autorky Jennifer Probstovej. Knihu sa mi však už podarilo aj prečítať a bola vynikajúca, len možno by som ocenila trochu širší obsah a dej viac rozvinúť, ísť viac do hĺbky. Na vianoce som dostala prvý diel tejto knihy Dohodnuté manželstvo a bola som touto knihou tiež veľmi unesená, len mi tam rovnako chýbalo trošku hlbšie spracovanie, ale inak obe knihy boli fakt skvelé, odporúčam všetkým, ktorí majú radi romantické príbehy. 

A dostala som aj takúto nádhernú a pomerne veľkú "príšerku". Úprimne ani veľmi netuším, čo to vlastne je, ale páči sa mi, plyšové hračky som mala vždy rada a túto som si uložila na čestné miesto v izbe. 

Nuž a čo by som to bola za blogerku, keby som nedostala aj nejaký ten blogerský materiál. Zatiaľ nespolupracujem zo žiadnou spoločnosťou, tieto produkty som dostala od rodiny. Taký menší nákup produktov Eucerin a novnika od La Roche-Posay.

Z Eucerinu som dostala odličovač očí, micelárnu vodu, korektor, telový olej proti striám a sprchový olej. 


V tomto studenom a upršanom počasí sa mi nič nechce, ale verím, že počasie sa čoskoro umúdri a už bude len a len teplo. No aspoň že hokej sa nám vydaril. 



Komentáre