Moje sprchové rituály


Väčšinu roka sa sprchujem, kúpať sa mi buď nechce alebo na to nemám čas. Už pravidelne do mojej sprchovacej výbavy patrí nejaký ten sprchový gél alebo krém, ďalej je to pena na holenie a žiletka. Po holení používam väčšinou nejaký špeciálne pre tento účel vyvinutý krém a po každej sprche sa natieram telovým mliekom. Ešte používam pri sprchovaní aj nejaký ten gél alebo píling, pretože sa mi občas v dekolte tvoria vyrážky.

Aktuálne používam množstvo produktov práve od značky Balea Dusche Olperlen, nie je to cieľ, ale rada skúšam nové veci a značku Balea som si vcelku obľúbila. Sprchový gél som už takmer minula, dlho som sa po ňom obzerala a chcela si ho kúpiť a tento mi navyše aj pekne voňal, takže som neváhala a kúpila si ho. Ide o Baleu sprchovací gél olej-perly s vôňou jablkových kvetov. Vôňa je svieža, letná, veľmi pekná, príjemná, páči sa mi. Gél ma veľmi pekný obal, mne osobne sa veľmi páči, je taký letný, veľmi sa to značke podarilo, za toto fakt klobúk dolu. Gél dobre pení, neviem nakoľko pokožku hydratuje, pretože ja sa vždy po sprche natieram telovým mliekom, ale zdá sa mi, že pokožka je tesne po sprche taká menej vysušená ako pri bežných sprchových géloch. 

Hodnotenie: 10 bodov

Balea Nature Raiser Schaum v preklade pena na holenie, aspoň tak to uvádzajú na obale. Od Balei mám veľmi rada Raiser Gel čiže gél na holenie, ale na nejakom blogu som čítala, že táto pena vraj tak nevysušuje pokožku pri holení ako iné gély, takže som si povedala, že to musím vyskúšať. Penu mám spotrebovanú do polovice, spočiatku som si nevedela zvyknúť na fakt, že je to pena a nie gél a nepokrýva teda tak dokonale holiacu plochu ako gél, ale už som si na to zvykla. Samotná pena má celkom príjemnú, jemnú vôňu. Používam ju na holenie tak nôh, ako aj všetkých iných partií a či mám menej vysušenú pokožku nôh ako pri používaní gélu? Nuž mne sa zdá, že trochu aj áno, ale ten rozdiel nie je nejaký extra citeľný, možno je to len môj subjektívny pocit, ťažko povedať. Ale je to niečo iné, keďže tento produkt je z radu Nature tak by mal mať aj šetrenejšie zloženie, podľa obalu obsahuje 95% prírodných zložiek, čo je podľa mňa skvelé. Cena tohto produktu sa pohybuje do 2 eur, takže za vyskúšanie určite stojí.

Hodnotenie: 9 bodov len z dôvodu, že mám radšej gél ako penu. 




Od Balei prejdem k mojej milovanej značke Dove a tentokrát bude reč o telovom mlieku Purely Pampering nourishing lotion. Toto telové mlieko sa vyrába vo viacerých voňavých prevedeniach, ja som sa rozhodla pre kombináciu bambuckého masla a horúcej vanilky. Telové mlieko má výraznú sladkú vôňu, ktorú je z tela cítiť ešte dlho po nanesení, dokonca mi po ňom vonia aj oblečenie. Mlieko je určené pre všetky typy pokožky.

Dizajn obalu sa mne osobne páči, pôsobí na mňa tak trochu luxusným dojmom, otvára sa dobre a dobre sa drží v ruke. Horšie je to už s informáciami na obale, tie sú písané dosť malým písmom a sú na moje pomery dosť stručné. Viem, že o telovom mlieku sa toho možno nedá napísať toľko, ako napr. pri produktoch na vlasy, avšak čakala by som naozaj niečo lepšie ako len suchú jednu vetu. Nič o účinkoch telového mlieka som sa nedozvedela, čo ma fakt sklamalo. No ale nevadí. Pre tých z vás, ktorí čítate aj zloženie produktov, som ho dnes výnimočne sfotila, hádam vám to pomôže sa trochu zorientovať v zložení.


Konzistencia telového mlieka je taká trochu hutnejšia, ale rozotiera sa veľmi dobre a čo je najlepšie - vstrebávanie je fakt okamžité, žiadne zdĺhavé postávanie a čakanie. Mlieko je bielej farby a zanecháva pokožku vyživenú a vláčnu, ako som už vyššie písala tá vôňa sa dlho drží na tele a je ju cítiť aj z oblečenia


Čo ma na tomto telovom mlieku najviac zaujalo? Málokedy cítim hydratáciu telového mlieka na druhý deň po nanesení a v tomto je práve to čaro telového mlieka. Môžete sa naň spoľahnúť aj na druhý deň, vôňu už síce cítiť nebudete, čo je trochu škoda, ale pokožka ostáva hydratovaná. Takže deeep care complex naozaj funguje, ja ho chápem tak, že mlieko by malo byť schopné preniknúť hlbšie do pokožky a udržiavať ju dlhší čas hydratovanú. Neviem, či je to oficiálne na 100% tak, preto ako vravím obal mlčí, ale z môjho pohľadu je to tak.

Hodnotenie: 9 bodov len pre tie minimalistické informácie na obale. 

Po holení používam Balea Upokojujúci krém po holení. Neviem veľmi posúdiť jeho upokojujúci efekt, ale krém pekne vonia a aspoň pre dobrý pocit sa ho určite oplatí vyskúšať. Dobre sa rozotiera a pekne vonia, pokožka je po ňom jemná a hladká a to je základ. Recenziu som už písala tu.

Nuž a na záver samotný holiaci strojček - z osobných skúseností vám môžem povedať, že tie dámske sú slabšie a aspoň podpazušie nevedia tak dokonale oholiť ako pánske holiace strojčeky, a preto som sa rozhodla kúpiť si pánsky. Kúpila som si Gillette Fusion a som s ním maximálne spokojná, keď si s ním holím podpazušie tak mi neostávajú ani žiadne bodky a holenie je dokonalé, tento efekt sa mi nepodarilo dosiahnuť ani s Venus Embrace od Gillette, ktorý je určený pre ženy. Takže čo z toho vyplýva? Tie pánske sú proste kvalitnejšie.

Toľko k sprchovaniu, sprchujem sa rada, v lete obzvlášť, je to po celom dni príjemné osvieženie. Niekto používa na sprchovanie obyčajné mydlo, ja mám rada sprcháče, najradšej sprchové krémy, ktoré sa mi zdajú pre pokožku viac vyživujúce ako gély. V tejto oblasti však striedam a skúšam čo sa dá, nerada ostávam verná jednému sprcháču, nebola by to taká zábava.

Komentáre