Ako si vypestovať dlhé vlasy

Tak nás ženy táto téma zaujíma asi viac, než čokoľvek iné. Vypestovať si pekné dlhé vlasy v čo najkratšom čase je snom asi každej z nás, samozrejme aj môj. S touto výzvou sa pasujem už dlhý čas a stále som nevyhrala, docielila som síce mierne zlepšenie, teda dopestovala som si trochu dlhšie vlasy, ako mávam zvyčajne, ale stále žiaden zázrak. 

Ak by som mala svoje vlasy popísať, tak rastú mi dosť pomaly, aj z toho dôvodu sa vôbec nechodím strihať pravidelne a ak sa už idem dať ostrihať, tak skracovanie dovoľujem maximálne o 1 cm - 2 cm, nikdy nie viac, pretože viem, že ak by som si nechala odstrihnúť viac, možno by som mala krajší účes, ale moje vlasy by stratené centimetre naberali veľmi pomaly. Takže strihanie praktizujem asi tak 3 krát ročne, jedine ofinu mi rastie akosi neuveriteľne rýchlo, takže tú si chodievam skracovať častejšie, z dĺžky však veľmi skracovať vlasy nechcem. 


Ja viem, že rýchlosť rastu vlasov je daná geneticky a teda buď patríte k tej skupine, ktorej vlasy rastú kozmickou rýchlosťou, alebo k tej druhej, kam patrím aj ja, ktorá si svoje vlasy musí dlhý čas pestovať, aby z nich niečo bolo. S tým sa ale nedá veľmi nič robiť, okrem teda umelého predlžovania vlasov, čo však podľa mňa nie je riešením. 

A čo som už na rast vlasov vyskúšala ja?Nuž nebolo toho veľa - ako malá som verila, že želatínové cukríky mi pomôžu, ale nikdy mi veľmi nechutili, takže som to s nimi nejako nepreháňala. Vyskúšala som zinok, ktorý funguje aspoň na to, aby vám narástli nové vlasy, ale dĺžku vlasov som vďaka nemu nenabrala, je teda skôr určený podľa mňa na rast nových vlasov. Potom som skúšala Antioxidant Forte, tiež vitamínové tabletky, ale po tých som teda nevidela žiaden efekt, ale totálne, ani nové vlasy mi nenarástli, o rýchlejšom raste existujúcich vlasov som mohla len snívať. Nuž a tým sa moje experimentovanie asi skončilo, vodičky do vlasov si veľmi dávať nemôžem, keďže moje vlasy sú mastné a všeliaké vodičky by mi ich zaťažili asi ešte viac, ako je potrebné. Skúšať som to na vlastnej koži síce zatiaľ neskúšala, ale obávam sa, že to moje vlasy mastilo.

Takže ak poznáte niečo účinné, po čom sa mi zlepší kvalita vlasov, prípadne niečo, od čoho ste pozorovali rýchlejší rast vlasov, tak sem s nimi.


Komentáre

  1. skus bioaquanol alebo biohar ale chce to castejsie umyvanie vlasov lebo predsa len min 1-2x denne sa to aplikuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pozriem sa po tom. O tom prípravku biohar som už počula.

      Odstrániť
  2. Mně zabral tento šampon - http://radkakaiserova.blogspot.cz/2014/03/sampon-balzam-na-vlasy-zlaty-zazvor.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.