Repair Handcreme Eucerin

Súčasťou mojich vianočných darčekov bol ak si spomínate aj tento krém na ruky od Eucerinu. Pri pohľade na veľkosť balenia - 75 ml som si myslela, že bude hneď po ňom. Avšak na moje prekvapenie to vydržal 2 mesiace a ešte stále nie je koniec. Takže aj napriek tomu, že patrí medzi drahšie krémy na ruky, určite sa oplatí.

Začnem teda klasicky obalom, ktorý si ma získal hneď na prvý pohľad. Pôsobí tak veľmi pekne a hlavne prakticky, teda až na to, že vrchnáčik sa mi už párkrát stratil, mohol by byť vyklápací a súčasťou balenia, ale to prežijeme, nie?

Inak z popisu na zadnej strane obalu sa môžete dočítať okrem iného aj to, že ide to: "regeneračný krém na ruky 5% urea pre suchú až veľmi suchú pokožku."

Nuž toľko oficiálny popis, je tam toho viac, ale nechce sa mi to celé prepisovať. Prejdem teda k samotnému krému, je to taký ten hutnejší typ krémov na ruky, o ktorých si poviete, že na to, aby sa vstrebal si budeme musieť trochu počkať. Nuž je to pravda len čiastočne, faktom je, že krém je pomerne mastný, avšak do pokožky sa vstrebe dosť rýchlo, nie úplne hneď, ale netrvá to dlho, v porovnaní s inými hutnými krémami je to však určite oveľa rýchlejšie. Po vsiaknutí sú ruky hydratované, ale nie sú mastné, nemáte ten desne mastný pocit ako pri iných krémoch, čo je podľa mňa skvelé.

No a jediné, čo mi na tomto kréme prekážalo bola vôňa, asi viete, že oceňujem keď sú produkty voňavé, tento však nevonia nijako, čo je podľa mňa veľká škoda, ale asi je to tým, že je určený aj pre atopickú pokožku a tej asi parfemácia nerobí dobre. Ale ja by som nejakú aspoň jemnučkú vôňu brala.

Hodnotenie: 9 bodov, všetko super, ale krém na ruky by mal voňať. 

Komentáre