Moje prvé telové mlieko od Balei

O značke Balea a jej produktoch som sa tu už rozpisovala niekoľkokrát, mám k tej značke určitú dôveru a asi najlepšie na nej je, že je zastúpená v takmer každej oblasti a ponúka mnoho variantov. Naviac jej produkty sú voňavé a aj obaly sa pôsobia väčšinou veľmi esteticky. Keď som si kupovala telové mlieko išla som stratégiou, ako sa pri telovom mlieku rozhodujem vždy - teda vyskúšať opäť niečo nové, najlepšie inej značky ako doteraz a nájsť nejakú peknú vôňu. No a telové mlieko Balea Vital splnilo všetky moje nákupné očakávania, takže som si ho kúpila. 

Táto červeno - zlatá kombinácia mi pripomína vianoce, vám nie?Obal je proste podľa mňa veľmi vydarený, estetický, štýlový, ja neviem, mne sa páči. Balea Vital je ošetrujúce telové mlieko s extraktom z bieleho čaju. Je klasickej bielej farby, konzistencia je taká akurát, ani príliš riedka, ani príliš hustá, dobre sa rozotiera a pomerne rýchlo sa vstrebáva do pokožky, čo je pre mňa pri telových mliekach dosť podstatné. 

V podstate som si ho kúpila ešte z jedného dôvodu, ktorý sa síce ťažko dá nejako objektívne zhodnotiť, ale na obale sa uvádza že spevňuje pokožku. Nejaké spevňujúce telové mlieko určite nikomu neuškodí. Čo sa týka jeho vône tak je taká možno trochu sladšia, ale fakt len trochu. 

Ale aby som len nechválila tak mám také dve výhrady - nie sú nejaké závažné, ale predsa. Po prvé veľké 400 ml balenie - v čase, keď som si mlieko kupovala nemali jeho menší variant, takže som musela vziať tento veľký, ale nemám to rada, pretože kým ho spotrebujem tak prejde asi celá večnosť. Keď som si prezerala ponuku telových mliek od Balei takmer všetky majú v týchto mega baleniach, čo ja osobne považujem skôr za nevýhodu. V tomto prípade sa ale našťastie predáva aj menší variant. No a druhým pre ma nie veľmi sympatickým faktom na všetkých produktoch Balea sú informácie, v tomto prípade je našťastie nalepený slovenský popis, ale pri mnohých produktoch tento popis chýba. A ak aj nie je slovenský, tak to by som ešte prežila, ale že chýba anglická verzia, to totálne nechápem. Angličtina je predsa svetový jazyk, ale v prípade produktov Balea na ich obaloch nič okrem nemčiny nenájdete, myslím ak beriem do úvahy originál obal, nie nalepený preklad v slovenskom jazyku. 

Hodnotenie: 10 bodov.

A čo vy?Aké máte skúsenosti zo značkou Balea?

Komentáre