La Roche-Posay Cicaplast Levres

So značkou La Roche-Posay som sa už stretla, avšak na tomto blogu som ešte zatiaľ neuverejnila žiadnu recenziu, dnes som však rozhodla túto chybu napraviť. Príbeh tejto značky na mojom blogu sa začne písať produktom na pery - Cicaplast Levres - obnovujúci a ochranný balzam na pery. 


Balzam má veľmi pekný obal so skoseným aplikátorom, ako majú niektoré tie vytláčacie lesky na pery, snažila som sa ho zachytiť aj na fotke pre lepšiu ilustráciu. Nie je to klasická vysúvacia pomáda, je to balzam. Konzistencia balzamu je by som povedala redšia, je to skôr taká mastička na pery, je biela, na perách je neviditeľná, takže sa nemusíte obávať, pery nezafarbuje. 


Ak čítate tento blog už dlhší čas tak iste viete, že mám problém so suchými perami a to celoročne. Vyskúšala som toho doposiaľ už dosť a nie všetky produkty na pery mi sadli, aj preto som ani do tohto balzamu nevkladala veľké nádeje, ale keďže ide o dermatokozmetiku, ktorú kúpite v lekárni, tak som si povedala, že to nemôže byť až také zlé. A viete čo?Je to fakt super balzam, pery hydratuje, nevysúša ich a akoby ich tak upokojoval, zmierňuje pocit pálenia - skrátka moje suché pery dokáže dať do normálneho stavu. Takže reálne uvažujem, že si ho kúpim znova, inak míňa sa o niečo rýchlejšie než môj obľúbený Cold Cream od Avène. 

Takže ani neviem či má tento balzam nejaké negatívne stránky, ja som každopádne žiadne nenašla, no možno cena je trochu jeho nedostatkom, ale aspoň funguje a spĺňa to čo sľubuje, takže kúpa sa skutočne vyplatí. 

Na záver musím priznať, že je svojimi účinkami porovnateľný s mojou doposiaľ neprekonateľne najlepšou tyčinkou Cold Cream od Avène. Takže až najbližšie naň uvidím nejakú akciu, resp. keď konečne miniem svoje veľké zásoby Cold Cream, tak po ňom určite siahnem. 

Hodnotenie: plných 10 bodov.

A čo vy?Aké balzamy na pery vyhovujú vám?

Komentáre