Bioderma Sensibio Dermálna voda

Ahojte, svoju pleť určite ako citlivú označiť nemôžem, patrím skôr do kategórie problematickej pleti, ale táto voda je myslím vhodná pre každého. Rad Sensibio z Biodermy je ale primárne určený pre citlivú pokožku. O termálnej vode v spreji ste už určite počuli, ja osobne poznám tieto produkty už istý čas, ale priznám sa, že netuším aký je rozdiel medzi termálnou a dermálnnou vodou vy áno? No nevadí, každopádne si myslím, že tieto produkty sú vo svojej podstate dosť podobné.

Momentálne používam túto z Biodermy, ale doma mám aj iné, o tých však bude reč niekedy inokedy. Priznávam, že spočiatku som veľmi nechápala, na čo presne sú tieto vody v spreji určené, ale keď prišlo leto, objavila som ich zmysel a zistila som, že sú to nenahraditeľný pomocníci v horúčave, na cestách, ale aj doma. 

Dermálna voda z Biodermy má musím priznať veľmi pekný obal, aj farebná kombinácia pôsobí na mňa ako zákazníka veľmi harmonicky a príjemne. 

No a teraz poďme k vlastnostiam: je to proste voda v rozprašovači, bezfarebná, neparfumovaná (aspoň ja necítim žiadnu vôňu). Rozprašovač funguje dobre. 

A na čo všetko sa dá táto voda použiť? Ja ju považujem za malý zázrak, využitie má naozaj všestranné, dá sa použiť ako podklad pod make-up, čo som občas aj sama vyskúšala, treba len počkať, kým vsiakne do pleti.

Ďalej ju niekedy používam aj na zafixovanie make-upu v priebehu dňa, keď sa mi zdá, že make-up by už potreboval upraviť, ale keďže si sobou nenosievam púder ani nič podobné, používam toto. Netvrdím, že vidím nejaké extra zlepšenie stavu make-upu, ale svoju pleť aspoň osviežim. 

Na cestách sa tiež dá veľmi široko využiť, najmä ak náhodou vo vlaku netečie voda, alebo si proste potrebujte umyť ruky či osviežiť pleť, stačí nastriekať a je to. Mne osobne robí táto voda veľkú službu hlavne v lete, kedy sa proste touto vodou cez deň nastriekam aj niekoľko krát a ono to fakt veľmi osviežuje, nie je vám potom tak hrozne horúco. Občas ju v lete aplikujem aj na ruky, aby som sa osviežila. 

Takže čo dodať viac, tieto produkty sú proste hotový zázrak, dajú sa využiť prakticky na čokoľvek a kedykoľvek, tento môj je aj pomerne maličký, takže sa dá prenášať bez toho, aby zaberal veľa miesta. 

No a hodnotenie teda nebude iné ako plných 10 bodov. 

A čo vy?Používate dermálnu či termálnu vodu v spreji?


Komentáre

  1. Ja som sa Bioderme dlho dlho vyhýbala. Čítala som pár zlých recenzií a tak nejak ma to úplne odradilo od tejto značky. Až teraz v lete som mala veľmi podráždenú pleť a už som nevedela čo s tým..... tak som išla do lekárne a slečna mi poradila Biodermu (nakoľko tam nič iné nemali). Zo zúfalstva som ju teda zobrala. A odvtedy na ňu nedám dopustiť. Veľmi mi pomohla a hlavne veľmi rýchlo. Čo sa týka vôd v spreji - používala som Avene. Mne sa veľmi osvedčila v lietadle. Počas 7-mych hodín letu mi nie raz padla dobre. A ako píšeš - v lete je skevlá .... ale napr. aj v zime. Najmä teraz sledujem, že miestnosti sú strašne prekúrené a často mám pocit, že by som si tvár potrebovala osviežiť. Takže....asi by som mala ísť do lekárne po jednu vodu v spreji, keďže tá psoledná mi došla už dávno dávno =D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A ešte ma napadlo - aký je rozdiel medzi dermálnou a termálnou? teda v zásade rozumiem čo ktorá znamená...... ale aký je v tom rozdiel? čo obsahuje dermálna voda?

      Odstrániť
    2. Nuž rozdiel medzi dermálnou a termálnou vodou úprimne nechápem, účinky a aj spôsob použitia sú rovnaké, ale isto tam nejaký rozdiel bude, no neviem ho identifikovať.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý milý komentár.