Vlasový styling - súboj lakov na vlasy

Ahojte, dnešná recenzia bude venovaná vlasovému stylingu - konkrétne sa tu dnes odohrá napínavý "súboj" dvoch mojich veľmi obľúbených lakov na vlasy. Poďme sa na ne pozrieť.


1. Schwarzkopt Taft Power Hairspray - mega strong 5 - Dotyk kašmíru - mega silno tužiaci lak na vlasy. Tento lak na vlasy používam už veľmi dlhý čas a až donedávna som si myslela, že lepší hádam ani neexistuje. No musím priznať, že je fakt skvelý. Má úplne úžasnú vôňu, tento čierny lak nájdete v dvoch variantoch a to kofeínový a tento s dotykom kašmíru, mne sa viac pozdáva tento hlavne kvôli tej vôni.

Lak je určený pre suché a namáhané vlasy, teda pre tie moje určite nie, ale ešte som sa veľmi nestretla s lakom na mastné vlasy, neviem no, možno existuje, ja som taký zatiaľ nemala. Pri výbere laku sa inak vôbec neriadim typom vlasov, pre aký je lak určený ale skôr tým, akú silnú fixáciu sľubuje. 

U nás doma sme verní tejto značke a odkedy som si raz ja kúpila tento lak, tak sa stal našim rodinným členom. Kupujeme ho neustále a dookola a priznávam, že je fakt skvelý. Už len samotný obal by ma vedel presvedčiť, aby som si lak kúpila, pôsobí dojmom luxusu a krásy a tak by to malo pri obaloch aj byť, určite aspoň v prípade kozmetiky - poznáte to, obal predáva. Ale tento lak má okrem krásneho obalu aj iné prednosti a to najmä svoju fixáciu. Môžete sa naň spoľahnúť na svadbách či iných spoločenských udalostiach, drží perfekte a skutočne dlho, vlasy sú po ňom krásne voňavé a nie sú tak hrozne zlepené ako pri iných lakoch, netvrdím, že nezlepuje vôbec, ale dá sa to vydržať. 

No všimla som si aj jeho nie veľmi príjemné účinky na moje vlasy - zaťažuje ich. Skutočne sa mi po ňom mastia vlasy, v ten deň, keď použijem lak sú ešte cez deň celkom fajn, ale k večeru sa už začínajú mastiť. Tak som si povedala, že musím zistiť čo je na vine a vynechala som lak na pár dní a výsledok bol jasný. Takže tento lak je super, ale nie je ho vhodné používať vždy, aspoň nie na moje vlasy. No a ešte má jednu nevýhodu a tou je, že sa mi pri takmer každom balení pokazil rozprašovač a potom som mala ruky celé od laku. 

Hodnotenie: 8 bodov

2. Loreal Paris - Studio Indestructible - lak na vlasy - ultra silná fixácia. Tento lak som ešte nikdy nevyskúšala, mala som ho v jeho slabšej variante, nespomínam si na názov, ale viem, že má taký svetlý obal. Aj pri tomto laku je obal fakt nádherný, dokonca súčasťou laku je aj vrchnáčik, ale na fotke už nie je, pretože už netuším, kam som ho dala. Aj tento lak má príjemnú vôňu, ktorú cítiť z vlasov a rovnako ako predchádzajúci lak dobre drží vlasy, pri nejakom spoločenskom účese som ho ešte netestovala, takže neviem povedať, či je vhodný aj na tieto príležitosti. Bežné dni určite hravo zvládne. 

Lak má aj lepší rozprašovač ako Taft a vôbec som si nevšimla, žeby vlasy zlepoval, zdá sa mi, že fakt nie. Možno je to však len môj pocit, neviem. Čo na ňom ale asi najviac oceňujem, je že mi vlasy nezaťažuje. Netvrdím že vôbec, ale v porovnaní s Taftom to nie je také výrazné, vlasy sa mi tak rýchlo nezmastia 

Hodnotenie: 10 bodov.

Výsledok súboja: víťazí Loreal Paris ( aspoň u mňa)

A čo vy?Aký lak na vlasy je pre vás ten naj?



Komentáre