Starostlivosť o nôžky

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila niečo, čo tu doteraz ešte nebolo a to konkrétne staroslivosť o moje nôžky. Nejako veľa krémov si špeciálne pre túto oblasť nekupujem, ale hlavne v zime ma pochytí túžba kúpiť si nejaký krém na nohy, aby som si ich pripravila na leto. Väčšinou však keď už si nejaký krém na nohy kúpim, veľmi pravidelne ho nepoužívam.

1. Peo - Osviežujúci Gél na nohy - určite to poznáte, pocit hrozne unavených a ťažkých nôh, ja to mávam hlavne v lete. Tento gél obsahuje mentol a čajovníkový olej a veľmi pekne to vonia, tak skutočne osviežujúco. Gél si nanášam hlavne na lýtka, po nanesení cítite príjemný chladivý pocit a aspoň ja sa hneď cítim lepšie, nemám už pocit tak ťažkých nôh.

Podľa mňa tento gél vážne funguje a na 100% spĺňa účel, na ktorý som si ho kupovala. Nevidím žiadne nedostatky, kúpila som si ho už dávnejšie, veľmi pomaly sa spotrebúva, balenie sa mi páči, mám rada krémy v tube. Myslím, že nebol ani nejako drahý, ale presnú cenu si už fakt nepamätám. Dostupný je asi všade, videla som ho minimálne v Tescu a tuším aj v DM.

Hodnotenie: 10 bodov

2. Avon - Foot Works healthy - intensive callus creme - v preklade niečo ako intenzívny krém na mozole alebo niečo také, presný preklad vám neviem povedať. Ja mám na chodidlách dosť stvrdnutú kožu, určite to poznáte, niekto ju má stvrdnutú viac, niekto menej, niekomu dokonca až praská, to ešte našťastie nie je môj prípad. Krémy z Avonu mám rada, dajú sa zohnať za super cenu, pekne voňajú a sú fajn.

Tento je dosť hutný a taký mastnejší. čo je podľa mňa super vzhľadom na účel, na ktorý sa používa. Možno keby išlo o krém na ruky, tak by sme až takí nadšení neboli, ale pri kréme na nohy určite treba niečo fakt intenzívne. Po nanesení sa nevstrebe hneď, takže treba trochu počkať, ideálne by bolo navliecť s bavlnené ponožky a nechať krém pôsobiť. Ja ho nanášam zvyčajne pred spaním a ráno sú chodidlá jemnejšie a koža nie je taká stvrdnutá. Nepoužívam ho veľmi pravidelne, možno tak raz za týždeň, niekedy dvakrát.

Vôňa je tiež mentolová, ale nie je taká výrazná ako pri Peo géli. Akurát tá dostupnosť je dosť nanič, rada si pozerám Avon katalógy, ale spôsob dodania tovaru sa mi stále nepozdáva. No a ešte tie informácie čo sa na obale dočítate tých tiež nie je nejako extra veľa a to mi trochu chýba.

Hodnotenie: 9 bodov a to len kvôli tej dostupnosti Avonu, fakt by už mohol mať aj Avon nejaký e-shop, cez ktorý si môžeme vybrať aj zaplatiť bez použitia nejakých Avon poradcov.




Komentáre