Prázdna kozmetika 1

Ahojte, recenziu tohto typu určite poznáte z mnohých iných blogov, ja ju aspoň na blogoch vídavam často. A keďže už aj mne zopár vecí došlo, tak som sa rozhodla podeliť s vami o svoje skúsenosti. Budem sa snažiť ju pridávať vždy, keď niečo spotrebujem. Inak ja sa spotrebe kozmetiky celkom teším, pretože aspoň mám dôvodu kúpiť si novú. V tomto prípade však už mám za všetky výrobky kúpeného náhradníka, alebo ďalšie balenie, ak som s ním bola spokojná. Takže nakupovanie sa zatiaľ odkladá. 


1. Dermacol Perfect cleanser 2 in 1- micelárna voda, ktorú som na blogu už recenzovala. Používam ju na odličovanie celej tváre vrátane očí, pokiaľ nepoužívate nič vyslovene vodeodolné, tak odličuje dobre, neštípe, je jemná, pekne vonia. Obal sa mi tiež páči, akurát sa pomerne rýchlo míňa, aspoň mne. Stojí do 4 EUR, takže myslím, že je to fakt super produkt. Už som si kúpila ďalšie balenie. Na moju mastnú pleť je takýto spôsob odličovania úplne najlepší. Recenzia tu. 

Kúpim znova: áno ( už som kúpila :) 

2. Nivea Supreme touch - Sprchový krém - no tento sprchový krém ma priznám sa dosť sklamal. Pení dobre, aj obal je pekný, ale pre mňa je pri sprcháčoch najpodstatnejšia vôňa a tá sa mi v tomto prípade nepáčila. Takže ďalší si už nekúpim.

Kúpim znova: žiaľ nie

3. Balea Raiser Gel - tento gél patrí do mojej stále kozmetickej výbavy, veľmi pekne vonia, dobre sa nanáša a uľahčuje holenie. Balenie sa mi tiež páči a je pomerne lacný, takže čo dodať viac. Vyrážky po holení som tiež nespozorovala, viac si môžete prečítať v nedávnej recenzii tu.

Kúpim znova: áno ( už som kúpila :) 





Komentáre