Pleťové masky

Ahojte, v dnešnej recenzii si posvietime na pleťové masky. Doposiaľ som používala len masky od Avonu, aj to prevažne tú zlupovaciu. Zlupovacie masky ma však už prestali baviť a opäť ma pochytila chuť vyskúšať niečo nové, asi to poznáte. A tak som na odporúčanie jednej kozmetičky skúsila tie úplne najlacnješie - od Balei. Konkrétne som si obľúbila masku so zinkom. Vyskúšala som aj Balea - masku na tvár s morskými minerálmi, ale tá mi bola hrozne nesympatická, jednak maska príšerne smrdela, a jednak mala hroznú farbu, čo by som ešte prežila, ale táto maska ma aj dosť štípala, takže som si povedala, že toto teda nie. Dlho som používala tú zinkovú, ale potom som raz v H & M obzerala doplnky a našla som tam aj kozmetiku, tak som si povedala, že niečo si kúpim a vyskúšam. No a natrafila som na Malinvoú masku - Pore cleansing mask - masku čistiacu póry. A odvtedy už žiadnu inú ani veľmi nevyhľadávam, len keď ma občas pochytí chuť opäť siahnuť po niečom novom. Ale poďme si detailnejšie rozobrať plusy a mínusy jednotlivých masiek. 

1. Balea Reinigende mask - maska so zinkom - presný názov vám nepoviem, pretože nedávno som masku minula a obal už nemám. Inak maličký detail - vylepšili im obal, teda aspoň jeho vzhľad. Maska je v sáčku, jedno balenie je rozdelné na dve a vydrží vraj teda 2 použitia, ale z vlastných skúseností viem, že vydrží viac, možno aj 5  - 6 aplikácií. Takže za cenu pod 1 euro máte masku na 6 použití, myslím, že je to fakt slušné. Masku nájdete v každej DM drogérii, takže dostupnosť je fakt vynikajú.

Vlastnosti: maska je bielej farby, je redšia, ale dobre s ňou pracuje, nesteká z tváre, najlepšie je ju nanášať štetcom.

Moje skúsenosti: Maska na pleti zaschne, pleť nedráždi a neštípe, ani počas pôsobenia masky, ani po nej. Následne ju stačí klasicky umyť vodou a výsledok vidíte okamžite, pleť je vyčistená fakt do hĺbky, jazvy po akné sú výraznejšie, ale to sa po čase opäť vráti do normálu, mám pocit, akoby táto maska vyťahovala všetky upchaté póry na povrch a tak ich čistila. S maskou som teda maximálne spokojná, výsledok je viditeľný, akné ani čiernych bodiek vás síce nezbaví, ale zaručene pomôže zlepšiť stav pleti. Jediné čo mi nevyhovuje je fakt dosť nepraktické balenie v sáčku. 

Hodnotenie: 9 bodov.


2. H & M Pleťová maska - malinový kokteil - maska čistiaca póry. Cenovo sú obe masky dosť podobné, obe stoja pod 1 euro, konkrétne túto kúpite za 0,95 EUR. Balenie je opäť sáčkové, čo mne osobne hrozne vadí, pretože maska sa naraz spotrebovať nedá, možno keby ste zavolali všetky susedky a kamarátky tak hádam jedine vtedy, ale sám človek to nemá šancu naraz celé minúť a potom je problém s uskladnením masky. 

Vlastnosti masky: maska je svetloružovej farby, je dosť hutná, tuhá, takže na nanášanie štetcom môžete rovno zabudnúť. Pri nanášaní ju treba dobre rozotrieť, aby ste si nevytvorili zbytočné nánosy. Maska príjemne vonia po malinách. 

Moje skúsenosti: Masku používam 1 x týždenne ako je napísané na obale. Nanesiem, počkám 15 minút a zmyjem vodou. Po nanesení maska rýchlo zaschne a pleť vám neskutočne stuhne, je taká kamenná, že je ťažké aj rozprávať, ale mne osobne to nevadí. Po umytí vidíte opäť viditeľné výsledky, tie póry na nose sú fakt menšie a redukované, mám pocit, že ich je asi o 50 menej a je to vážne vidieť. Takže maska fakt splnila čo sľubuje, nemám jej čo vytknúť, funguje dokonale a to som fakt ešte nevidela, aby si nejaká maska s pórmi dokázala takto poradiť. Už počas schnutia vidíte, ako póry vyjdú na povrch. Škoda len, že tento efekt nie je dlhodobý, ale pri pravidelnom používaní sa tých pórov možno aj zbavím. S dostupnosťou masky je to však hotová katastrofa, nie v každej H & M predajni ju nájdete, musíte pátrať a pýtať sa. No a to nešťastné balenie, to je tiež dosť oničom. 

Hodnotenie: 9 bodov len kvôli tej dostupnosti. 

Komentáre