Je tu doba čajová

Ahojte, táto recenzia bude tak trochu netradičná, hlavne obsahom. Nebude sa totiž týkať kozmetiky, ako ste u mňa boli zvyknutí, ale bude o niečo celkom inom - o čajoch. Neviem ako vy, ale ja mám čaje veľmi rada, pijem samozrejme len tie, ktoré mi chutia. Najradšej mám zelený čaj, ktorý už vyše roka pijem namiesto kávy. Káva mi proste nerobila dobre, aj keď jej úžasnej vôni a chuti sa ťažko odoláva. Avšak doba kávová je už za mnou, nastala doba čajová.

Nebojte sa, nebude to len taká oničom recenzia, predstavím vám čaje, ktoré mám rada. Priznávam, že mi veľmi nechutia bylinkové čaje, vždy si do nich musím dať cukor ak to mám vôbec vypiť. Pre mňa je dôležitá chuť a vôňa. 


Pickwick - Hot Raspberry - Horúce maliny - Tento čaj som si kúpila ako takú delikatesu na popíjanie počas dlhých zimných večerov. Obal je úplne úžasný, každé vrecúško je balené osobitne, čaj pekne vonia a ešte lepšie chutí, kým je horúci tak je tá chuť fakt skvelá, vychladený mi až tak nechutí. Už mi takmer došiel, takže sa chystám zase na nejaký iný, s inou príchuťou, veď v obchode je ich na výber také množstvo, že niekedy ani neviem, ktorý si vybrať. 


Teekanne - White Tea Red Berries - legendárny biely čaj, vždy som ho chcela vyskúšať a keď raz mali akciu na čaje Teekane tak som si povedala, že to skúsim. Čaj je s príchuťou brusní a malín, je svetlý, nie úplne biely, nebojte sa, ale je fakt lahodný, veľmi chutný, nie je ťažký a má príjemnú vôňu. Akurát sa mi zdá, že po ňom nejako neviem zaspať, ale čítala som niekde, že vraj aj biely čaj obsahuje kofeín, hoci len málo. Takže radšej si ho dajte počas dňa. Opäť boduje aj obal a osobitne balené každé čajové vrecúško. 

Popradský - Zelený čaj citrus bergamot a malina - týmto zeleným čajom pravidelne už vyše roka začínam svoj deň. Nikdy bez toho, aby som tento čaj vypila z domu nevychádzam. Zelený čaj pekne vonia, nádherne rozvonia celú izbu, no a tá chuť to je proste paráda. Mne táto kombinácia vyhovuje, žiaľ túto príchuť je veľmi ťažké zohnať. Ak ste tento čaj niekde videli, dajte mi vedieť. Ja som ho zatiaľ videla len v Hypernove, preto si vždy rovno kupujem aspoň 5 balení. Dúfam, že ho neprestanú vyrábať, je fakt super. 


Poznáte to: U nás taká obyčaj, pije sa len PIGI čaj. Takže klasický čierny čaj, ktorý ja pijem len výnimočne, keď som chorá, vtedy mi nejako iný čaj ani nechutí. Večer ho opäť neodporúčam a tiež pozor na dobu lúhovania, ja ho nechávam len veľmi krátko, pretože do hrnčeka je dosť silný, je vhodný skôr pre väčšie množstvá čaju. Ale kto má rad silný čaj, tak tento je ten pravý. Chutí dobre, obal síce nie je nič extra, ale tento čaj pozná už hádam každý. 


Fyto Pharma - Repíkový čaj - tento čaj kúpite v lekárni a niekedy ho majú aj v DM drogérii, ale tuším od iného výrobcu. Ak zjem niečo ťažšie, tento čaj mi skutočne pomôže, uvoľní napätie a necítim žiadnu záťaž. Toto je jeden z mála bylinkových čajov, ktoré mi chutia. Spočiatku mi veľmi nechutil, ale zvykla som si a po pravde, pila som už oveľa horšie bylinkové čaje, takže tento je fakt super.Čaj má pekný obal a každé vrecúško je balené samostatne. 


Ovocný čaj Malina - kúpite v predajniach Albert. Tento čaj má jednoduchý obal, skvelú malinovú vôňu aj chuť. Veľmi ma prekvapil, nečakala som, že môže byť tak super. Odkedy som ho objavila, pijem ho pravidelne. Je to fakt chutný ovocný čaj.


Lipton - Infusion Temptation Red - Strowberry & Rospberry - čaj s príchuťou jahôd a malín. Ak sa hovorí, to najlepšie nakoniec. Tento čaj je perfektný, má nielen pekný obal, ale vynikajúcu chuť. Nikdy by som neverila, že spojenie týchto dvoch ingrediencií môže chutiť tak skvelo. Považuje ho za veľmi luxusný čaj, 

A čo vy?Pijete čaje?Aké druhy uprednostňujete? Pokojne mi napíšte svoje skúsenosti do komentárov. 

Komentáre