Gliss Kur Ultimate repair - maska

Ahojte, tak Vianoce sú pomaly za nami a ja prichádzam s ďalšou recenziou, pre tento rok možno už poslednou, uvidíme. Rozhodla som sa opäť pre niečo z mojej vlasovej kozmetiky. Maska na vlasy Gliss kur Ultimate Repair na poškodené vlasy. 




Túto masku používam striedavo spolu s podobnou maskou - Gliss kur Ultimate Oil Elixir, ktorú som na blogu už recenzovala tu. Táto maska je bielej farby, je dosť hutná a ťažšie sa nanáša. Vôňa je taká čokoládová, sladká, mne osobne sa veľmi páči, táto vôňa v kombinácii s obalom ma presvedčila o kúpe. 

Po nanesení nechávam masku pôsobiť cca 10 minút a následne vlasy umyjem. Už pri nanesení masky na vlasy však cítim, že vlasy sú skôr suché, po umytí masky je efekt rovnaký. Vlasy sa rozčesávajú o trochu lepšie, ale veľký rozdiel medzi použitím masky a nepoužitím pri rozčesávaní necítim. Táto maska mňa osobne dosť sklamala, čakala som viac, rozhodne nerozumiem, prečo moje vlasy tak hrozne vysušuje. Minule som skúsila do masky vmiešať olej na vlasy, bolo to trochu lepšie, ale efekt je stále slabý. Masku mám spotrebovanú tak do polovice a o jej ďalšej kúpe určite neuvažujem. Vôňa je síce super, ale ten efekt vysušovania vlasov je pre mňa neprijateľný. 

Hodnotenie: 4 body, okrem vône a obalu ma na maske nič nezaujalo. 


Komentáre