Balea "rodinka"

Ahojte, som si istá že každá z vás už pozná kozmetiku Balea, nájdete ju v každej DM drogérii a je dosť lacná. Spočiatku som bola aj ja trošku skeptická, ale keď som ju začala používať zistila som, že má veľa skvelých výrobkov.

V dnešnej recenzii vám chcem ukázať 3 výrobky, ktoré sú určené na holenie a starostlivosť po holení. Kedysi som používala depilačné prúžky Veet, ale po ich používaní sa mi vytvorilo hrozne veľa vyrážok a mala som čo robiť, aby som sa ich zbavila. Takže som prešla opäť ku klasickému systému - žiletka a nejaký gél na holenie. 




1. Balea Raiser Gel - s broskyňou a mliekom - priznávam, že tento gél som si kúpila len preto, že som chcela vyskúšať niečo iné, ako môj obľúbený ružový variant. Výrobok vonia, ale mne nie, mne sa tá vôňa nepáči. Inak je ale super, je oranžovej farby, po nanesení na pokožku sa rozotrie pekne dobiela a holenie s ním ide jedna radosť, žiadna alergia pred holením či po ňom sa nedostavila, ani vyrážky sa neobjavili, takže super. Balenie pôsobí veľmi pekne, je vidieť, že si na obale dali záležať, aspoň u mňa boduje. Balenie 150 ml však miniete pomerne rýchlo, ale to mi nevadí, rada sa do drogérie vraciam. 

V obchode nájdete tento gél vo viacerých variantoch, momentálne tuším majú 4 vône, aj veľmi obľúbenú kokosovú. Takže je si z čoho vyberať. Cena je 1,99 EUR takže super. 

Hodnotenie: 9 bodov len kvôli vôni, ktorá mne osobne nevyhovuje. 

2. Balea Raiser Gel - s aloe vera - Tak toto áno, ružový variant tohto gélu je môj top produkt na holene a keď raz napíšem recenziu o mojich top produktoch, tento bude zaručene medzi nimi. Obal pôsobí úžasne, ružová je v tomto prípade fakt super, mne sa páči viac ako ten s broskyňou a mliekom. Vonia úžasne, je ružovej farby a účinky sú rovnaké ako v prvej recenzii. Tento som vyskúšala ako prvý a momentálne už mám ani neviem koľké balenie doma. Kupujem ho neustále, keď sa mi jedno minie, idem pre ďalšie. 

Informácie na obale sú v tomto prípade po slovensky a je ich tam dosť, takže som spokojná. Akurát mám niekedy problém výrobok úplne zatvoriť. Ale pumpička funguje spoľahlivo a nikdy ma nesklamala. Za seba môžem tento gél rozhodne doporučiť. Cena je rovnaká ako u predošlého výrobku 1,99 EUR

Hodnotenie: 10 bodov 

3. Balea - Beruhigende Hautcreme - Upokojujúci krém po holení, obsahuje aloe vera a provitamín B5. Balenie je super, mne sa fakt páči, je to praktická tuba, takže nanášanie je bezproblémové. Vonia pekne, ale nie úplne rovnako ako ružový gél na holenie. 

Krém je bielej farby, nie je hutný, ale ani veľmi riedky, akurát by sa mohol rýchlejšie vstrebávať do pokožky. Používam ho hlavne po holení nôh, po holení podpazušia buď nepoužívam nič, alebo nejaký deodorant. Pokožku skutočne upokojuje, nedráždi, neštípe a zaručí, aby sa vám nevytvárali tie nepekné vyrážky. 

Hodnotenie: 9 bodov kvôli pomalšiemu vstrebávaniu. 






Komentáre