Rimmel Scandaleyes lycra flex mascara

Ahojte dnešná recenzia bude venovaná špirále od Rimmel z radu Scandaleyes. Kúpila som si ju v lete, vtedy vyšla táto riasenka ako novinka a musím uznať, že sa veľmi vydarila. Priznám sa, že z tejto značky som doposiaľ toho veľa nevyskúšala, okrem bázy asi fak nič. Špirála ma však zaujala nielen názvom, obalom a tým čo sľubuje, ale hlavne ma upútala kefka, ktorá je objemná a má husté štetinky. Odkedy som raz vyskúšala špirálu s takouto kefkou, inú už ani nechcem. A musím priznať, že aj obal sa mi páči.


Špirála riasy krásne zahustí a dodá im objem, trochu aj predlžuje, ale pre mňa je podstatný hlavne ten objem. Odličuje sa dobre, nevytvára na riasach hrudky, pri jednej vrstve som si nevšimla nijaké zlepenie rias, pri druhej sa mi trochu zlepili. A musím priznať, že aj spomínaný lycra efekt som spozorovala, riasy nie sú také ťažké a aj po odlíčení máte pocit ľahkosti. Špirála mi vydržala nejakých 5 mesiacov bez vyschnutia, momentálne si už plánujem kúpiť novú, ale pravdepodobne tiež nejakú z radu Scandaleyes. Takže v tomto ma značka Rimmel nesklamala, riasenka nie je ani nejaká extra drahá, stojí tuším 5,49 Eur alebo tak nejako, neviem už presne.

Hodnotenie: plných 10 bodov.

Komentáre