Fa Sensual & Oil

Ahojte, dnešná recenzia bude o telovom mlieku Fa Sensual & Oil s tromi prírodnými olejmi. Mlieko je určené pre veľmi suchú pokožku, čo rozhodne nie je môj prípad, ale pre jeho peknú vôňu som ho chcela vyskúšať.

Niečo o vlastnostiach výrobku: je bielej farby, konzistencia je ako každé telové mlieko krémová, čakala som, že bude veľmi hutné a bude sa ťažko nanášať, ale nič také som nespozorovala. Vstrebáva sa pomerne rýchlo do pokožky, má výraznú vôňu, ktorú cítim ešte na druhý deň ráno. Obal je pekný, výrobok sa dobre otvára.

Moje skúsenosti: čo ma ako prvé veľmi príjemne prekvapilo bola jeho fakt úžasná a dosť výrazná vôňa, ktorá som cítila ešte na druhý deň. Za toto má u mňa telové mlieko veľké plus, pretože väčšinou sa vôňa telového mlieka rýchlo vytráca a to nemám rada. Hydratuje priemerne, ja mám normálnu pokožku a žiaden pocit ulepenosti som po nanesení nemala. Avšak čakala som lepšiu hydratáciu, pre suchú pokožku by toto telové mlieko podľa mňa nestačilo.



Hodnotenie: 8 bodov

Komentáre