Šampóny

Ahojte, dnešná recenzia bude venovaná šampónom. Ja osobne ich dosť často striedam, keďže mám problém s mastnými vlasmi. Vyskúšala som ich už naozaj veľké množstvo, takmer nikdy sa k tomu istému už nevraciam, pretože vlasy si naň rýchlo zvyknú a mastia sa mi ešte viac. Značky striedam, momentálne som si však dosť obľúbila šampóny od Balei.

1. Nivea - Fresh Energy - Vitalizujúci šampón. Je určený pre normálne a mastné vlasy. Šampón je priesvitnej farby, vonia za citrusmi, ja osobne túto vôňu nejako extra nevyhľadávam, ale šampón som kupovala skôr podľa typu vlasov. Od Nivei som už vyskúšala takmer každý šampón, mám ich veľmi rada, môj obľúbený je Volume sensation, ale aj šampón pre lesk vlasov, ten veľmi pekne vonia. Trochu som už však odbočila takže späť k nášmu Fresh Energy šampónu. Svojimi účinkami ma trochu sklamal, vlasy sa mi po ňom mastili viac ako obvykle, takže som ho po pár použitiach odložila. Šampón dobre pení, má pekný obal, dočítam sa z neho o výrobku vcelku dosť informácií aj čo sa týka účinkov.

Hodnotím ho na 5 bodov z 10.

2. Balea Pures Volumen Shampoo - Šampón na objem vlasov 
Popis na obale: neobsahuje silikóny, sľubuje 24-hodinový push-up efekt a obsahuje kolagénový komplex.

Šampón je balený v tube, čo je podľa mňa veľmi praktické, pretože ho spotrebujete do poslednej kvapky. Šampón je tiež priesvitnej farby ako to bolo aj u šampónu Nivea, jeho vôňa nie je nič extra, ale zase nesmrdí, takže som spokojná. Myslím, že šampón dodáva objem, až 24-hodín asi nevydrží, ale nejaký objem tam je, to cítite už pri umývaní vlasov. Vlasy myslím nejako zvlášť nezaťažuje, dokonca sa mi zdá, že na moje mastné funguje veľmi dobre, zdá sa mi, že mi dlhšie vydržia umyté, nemastia sa tak rýchlo. Śampón dobre pení a nezlepuje vlasy, rozčesávanie síce neuľahčuje, ale nevytvára nerozčesateľné chumáče, takže som s ním spokojná.

Dávam mu 9 z 10 bodov.

3. Syoss - Glossing - šampón pre normálne vlasy bez lesku. Priznám sa, že som ho dostala ako darček, neviem, či by som si ho kúpila z vlastnej iniciatívy nakoľko šampóny pre lesk vlasov mi veľmi dobre nerobia. Šampón je priehľadný, dobre pení, má veľmi peknú vôňu, podobnú ako Syoss volume lift, ktorý som kedysi používala. Objem 500 ml je pre mňa skôr nevýhoda, pretože šampón mi veľmi nesadol a neviem čo s ním. Už pri prvom použití ma hrozne svrbela hlava, ale nepripisovala som to šampónu. Po ďalšom umytí však svrbenie nepoľavilo, takže som šampón definitívne odložila. Vlasy nejako extra nezaťažuje, umývať som ich musela ako zvyčajne každý druhý deň. Obal je pekný, ale hodnotím ho len na 4 body kvôli tomu svrbeniu. Každý sme však iní, niekomu môže vyhovovať, mne však nie.






Komentáre