Pleťové masky Avon

Výrobky Avon si objednávam sporadicky, nevyhovuje mi totiž veľmi ich dostupnosť. Ale našťastie sa už aj na internete dajú zohnať niektoré kúsky, takže sa aj tá dostupnosť už zlepšuje. A teraz poďme k pleťovým maskám. Priznám sa, že ich nepoužívam veľmi pravidelne, asi tak raz za dva týždne, v lete som ich používala viac, teraz sa mi do toho až tak nechce. Z Avonu som zatiaľ vyskúšala dve masky, jednu zlupovaciu a druhú hydratačnú. A môj názor na ne?Čítajte ďalej.

1. Avon Naturals Purifying peel of mask - Čistiaca zlupovacia maska s čajovníkom a uhorkou 


Túto masku som si vcelku obľúbila, mám už druhé balenie. Maska je čírej farby, má celkom peknú čajovníkovú vôňu. Veľkou výhodou je obal, balenie v tube je fakt maximálne praktické. Masku používam dlhodobo, asi tak raz za dva týždne. V lete som ju používala pravidelne raz týždenne, ale nejakého veľkého efektu som si nevšimla. Každopádne maska má myslím predovšetkým hydratačné účinky, pleť je po nej hydratovaná, no nie je zaťažená, myslím, že tá hydratácia je takú akurát pre mastnú pleť. Čiernych bodiek vás síce nezbaví, ale zvyšky make-upu odstráni zaručene. Nechávam ju pôsobiť 20 minúť a následne zlúpem. Ale to zlupovanie ide dosť ťažko, maska sa trhá a vám na pleti ostávajú maličké kúsočky, ktoré nie a nie dostať preč, takže to už niekedy robím tak, že zvyšky, ktoré sa nedajú zlúpať normálny umyjem vodou. 
Keď si to tak všetko zhrniem, dávam jej 7 bodov.

2. Avon planet spa - Vyživujúca pleťová maska s bambuckým maslom


Určite poznáte ten pocit, keď niečo veľmi chcete mať no a takto bolo aj u mňa, hrozne som túto masku chcela, ani neviem presne prečo, chcela som  proste nejakú hydratačnú masku ani nie tak na tvár, skôr na krk a dekolt.  A vybrala som si túto. Obal je nádherný, neviem na mňa pôsobí úžasne, dokonalo. Vôňa úžasná, odkedy som si kúpila túto masku vyhľadávam už takmer všetky produkty s touto vôňou. Nádhera. Ale tým sa asi výhody masky končia. Mala by sa naniesť v tenkej vrstve, nechať pôsobiť 5 - 10 minúť a už by sa nemala zmývať, len zotrieť zvyšky masky vatovým tampónom. Kým som sa však držala tohto návodu, nebola som spokojná, maska skutočne vyživuje, ale na mňa až priveľmi, zanechala hrozne mastný pocit. Takže som sa rozhodla, že ju vždy po nanesení zmyjem. Tu už som s výsledkom bola spokojnejšia, ale ten mastný pocit tu bol stále. Keďže mi je však masku kvôli vôni ľúto vyhodiť, používam ju ako masku na ruky a tu funguje perfekte, nanesiem ju večer na ruky a ráno zmyjem. Vstrebáva sa rýchlo a ruky sú jemné a hebké. 
Takže ju celkovo hodnotím tak na 5 bodov, na tie ruky je fakt super, ale inak s ňou nie som spokojná. 



Komentáre