Nivea Smooth Sensastion

Ahojte, dnešná recenzia bude o Nivea Smooth sensation - Výživnom kréme na ruky. Tento krém som si kúpila už druhýkrát, pretože je naozaj dobrý, hlavne v zime pomôže suchým rukám. Je určený na suchú pokožku a obsahuje makadamiový olej.

Značka Nivea patrí medzi moje obľúbené a tak som chcela vyskúšať aj tento krém na ruky. O svoje ruky sa pravidelne starám, pretože reagujú na chlad a zmenu počasia pálením, svrbením a vysušovaním. Hlavne v zime som mávala vždy obrovské problémy, koža na rukách mi praskala a ruky boli hrozne suché, nevyzeralo to dobre. Takže v zime si ich stále krémujem, najnovšie som si však už zvykla ruky krémovať aj preventívne počas celého roka. Vždy večer na ne nanesiem krém na ruky a ráno sú ruky jemné a hebké.

Tento krém sa mi páči z viacerých dôvodov. Azda tým najdôležitejším je, že moje ruky naozaj dokáže vyživiť a hydratovať a môžem sa naň spoľahnúť aj v zime. Samozrejme, že po jednom nanesení netreba hneď čakať zázrak, najmä ak máte suché ruky, ale pri pravidelnom používaní sa už do týždňa dostavia výsledky. Vonia nádherne, je bielej farby, konzistencia je podľa mňa normálna na krémy na ruky, nie je extra hutný, ale zase ani príliš riedky.




A ešte čo sa týka obalu páči sa mi, vyzerá naozaj výrobne, otvára sa dobre, nevyteká a na obale sa môžete dočítať podrobné informácie o jeho účinkoch.

Takže čo dodať, už hádam len hodnotenie - plných 10 bodov.

Komentáre