Eucerin

Ahojte, tak po dlhšom čase som tu opäť s recenziou na výrobky Eucerin z radu DermoPurifyer. Poďme si ich predstaviť. Tieto výrobky sú určené na starostlivosť o problematickú pleť. Používam ich denne a som s nimi spokojná. Dajú sa kúpiť v lekárni, na internete, ale videla som ich aj v DM drogérii. Takže dostupnosť je vynikajúca.

1. Čistiaci gél na problematickú pleť DermoPurifyer 

Gél sa ľahko otvára, je čírej farby, má gélovú konzistenciu. Používam ho prevažne na odličovanie pleti s výnimkou očí. Odličuje výborne, ale samozrejme pleť si ešte vyžaduje aj dočistenie pleťovou vodou. Páči sa mi jeho obal, na ktorom sa dočítate skutočne podrobné informácie tak o jeho zložení, ako aj o jeho účinkoch či spôsobe použitia. Cenovo je drahší, ale ceny sa líšia, na internete ho kúpite aj lacnejšie. Pleť nevysušuje a nedráždi, nemám pri jeho používaní pocit pnutia.
Jeho vôňa je trochu zvláštna, nedá sa povedať, že by patrila medzi moje obľúbené, ale niekomu sa môže páčiť. Najdôležitejšie je ale na tomto výrobku asi fakt, že sa spotrebúva dosť pomaly, stačí vám naozaj malé množstvo. Takže čo dodať je úžasný, dostáva plných 10 bodov.

2. Čistiaca voda na problematickú pleť DermoPurifyer 

Vôňa je v porovnaní s gélom omnoho lepšia, mne osobne sa páči, dokonca sa niekedy zamýšľam nad tým, prečo gél a voda rovnakého radu majú odlišnú vôňu, pretože ten rozdiel tam cítite. Voda je čírej farby, pekne dočisťuje a zároveň aj mierne hydratuje pleť, nebojte sa žiadna mastná pleť vám nehrozí, ale cítite že je na dotyk hydratovaná, no zároveň zmatnená a svieža. Akurát by som vylepšila otváranie, šrubovacie vrchnáčiky nemám veľmi rada, večne ich strácam. Informácie na obale sú viac ako postačujúce a dizajn obalu tiež hodnotím pozitívne. Takže opäť plnýh 10 bodov. .

3. Čistiace peeling na problematickú pleť DermoPurifyer 

Peeling obsahuje drobné čiastočky, ktoré sa síce nerozpúšťajú, ale pleť je po vyčistení matná a čistá. Čiernych bodiek ma síce nezbavil, ale akné v dekolte je pri pravidelnom používaní tohto peelingu takmer neviditeľné, rozhodne vidím zlepšenie a som s ním spokojná. Používam ho aj na tvár, asi tak raz týždenne, hlavne pred nanesením pleťovej masky. Jeho vôňa je príjemná, obal maximálne praktický a opäť sa dočítate o výrobku všetko potrebné. Niet čo dodať, k tomuto výrobku nemám hádam žiadne výhrady takže dostáva tiež 10 bodov.



A čo vy?Máte skúsenosti so značkou Eucerin prípadne konkrétne s týmto radom?

Komentáre