Dove Split ends rescue

Ďalšia recenzia na výrobky Dove, tentokrát som ale taká spokojná ako so sprchovým gélom rozhodne nebola. Musím sa však priznať, že šampón nie je presne určený pre môj typ vlasov, ale končeky sa mi štiepia nenormálne, tak som si povedala, že ho vyskúšam. Mám rada vôňu Dove a tak som si počkala na akciu v obchode a kúpila si ho. Vonia naozaj úžasne, čo si budeme hovoriť, Dove je proste Dove, tá vôňa sa mi fakt páči.

Šampón je krémový, bielej farby, veľmi dobre pení, až sa niekedy ťažko vymýva, ale to mi až tak nevadí. Po umytí vlasy krásne voňajú, samozrejme kým sú ešte mokré a pôsobia sviežo a zdravo. Stav končekov sa možno trošku zlepšil, ale možno je to len môj subjektívny názor. Vlasy som však po umytí mala už na druhý deň spľasnuté, totálne bez objemu a vcelku mastné. Takže pre mňa tento šampón vhodný rozhodne nebol. Ale nesvrbí ma z neho hlava, príjemne vonia a občas na vystriedanie a výživu nie je zlý, myslím, že hlavne v lete sa určite zíde.Čo mi však ešte na tomto výrobku učaruje je jeho rafinovane a veľmi dobre dizajnérsky riešený obal, až mi ho bude ľúto vyhodiť, keď sa mi šampón raz minie.
Nedostatok však vidím v popise, ktorý je na výrobku uvedený fakt stručný, niečo sa tam dočítate, to áno, ale ja by som rada dozvedela niečo viac.

Takže celkovo ho hodnotím na 6 bodov.


Komentáre