Rimmel báza Fix & Perfect

Ahojte, dnes som sa rozhodla pridať ešte jeden príspevok a bude o báze pod make-up, na mojom blogu som takýto výrobok ešte nerecenzovala, chystám sa spraviť recenziu aj na make-upy, ale to až neskôr. Takže táto báza od Rimmel je moja prvá báza pod make-up, takže poďme sa pustiť do recenzovania.

Rimmel Fix & Perfect - báza pod make-up. Je bielej farby, vcelku príjemne vonia, po nanesení sa skutočne rýchlo vstrebe do pokožky a vytvorí hladký povrch pleti. Po jej nanesení zvyčajne trochu počkám, aby báza čo najlepšie vsiakla a následne nanesiem make-up. Od bázy ako takej očakávam najmä, že predĺži trvácnosť make-upu, čo táto báza spĺňa čiastočne, make-up vyzerá síce na pleti lepšie, pleť je vyhladenejšie a nanášanie všetkých ostatných produktov je jednoduchšie, ale myslím, že nejako extra tú trvácnosť make-upu nepredlžuje, možno tak trochu, ale po pravde som čakala viac. Rozhodne však pleť zmatňuje a zjemňuje ju, ako som už písala. Obal sa mi páči, ale po slovensky na ňom nenájdete jediné slovo, takže o účinkoch som sa dozvedela veľké nič, čo je podľa mňa škoda. Je to však moja prvá báza a nemám ju s čím porovnať, preto ju hodnotím na 6 bodov z 10.

A čo vy?Máte skúsenosti s touto bázou?




Komentáre