Telové mlieka

Ahojte, po dlhšom čase som tu znovu a tentokrát s recenziou na telové mlieka. Používam ich prakticky celoročne, je to taký môj pravidelný rituál vždy po sprchovaní. Vyberám si ich väčšinou podľa vône, ale aj podľa typu pokožky. Takže poďme si ich predstaviť.

1. Garnier Zjemňujúce telové mlieko na suchú pokožku - stojí asi 5 , obsahuje ovocné mikrooleje a bambucké maslo a podľa toho aj vonia, cítim tam trochu to ovocie ale aj vôňu bambuckého masla, mne to vcelku vonia, takže som spokojná. Páči sa mi aj jeho obal, otváranie je dobré, nie sú s tým žiadne problémy a rozhodne nehrozia žiadne zlomené nechty. Telové mlieko je bielej farby, ľahko sa rozotiera a dobre sa vstrebáva. Konzistencia je taká akurát, nie je tekutá ani príliš hustá. Po nanesení mám pocit hydratovanej pokožky, tento pocit však nejako dlho nevydrží, možno tak pol dňa. Problémy so suchou pokožkou nemám, tá moja je skôr normálna a po tomto telovom mlieku sa necítim nejako hrozne premastená, takže neviem aké účinky môže mať telové mlieko na suchú pokožku.
Ja mu dávam 8 z 10 bodov.

2. Fa NutriSkin Moisturising Body lotion - určené pre normálnu pokožku, obsahuje aloe vera a plody acai.
Popis na obale: "Objavte pocit neodolateľne hebkej pokožky s telovým mliekom Fa NutriSkin s aloe vera a plodmi acai. Jedinečná ľahká krémová receptúra s komplexom 7 ošetrujúcich látok pomáha hydratovať vašu pokožku po 48 hodín."


Toto telové mlieko má úžasnú vôňu, vážne nádhernú, patrí medzi moje obľúbené, mala som aj sprchový gél z tejto sady a musím povedať, že obidva výrobky majú prekrásnu vôňu, niečo také som dlho hľadala. Avšak pri telovom mlieku mi nevyhovuje konzistencia, je veľmi tekutá, na telové mlieko dosť nezvyčajná, takže v porovnaní s tou krásnou vôňou ma konzistenciou výrobok dosť sklamal. Vstrebáva sa pomerne rýchlo do pokožky, hydratácia je slabšia, už po pár hodinách by som sa potrebovala natrieť znova. Avšak páči sa mi obal, koľko stojím vám neviem povedať, pretože som ho dostala ako darček.

Dávam mu 5 bodov z 10.

3. Balea telové mlieko Magis Summer - 
Popis na obale: "Nechajte svoju pokožku v lete zažiariť - telové mlieko s ľahkou šťavnatou vôňou dodá normálnej až tmavej pokožke rovnomerný a prirodzene pôsobiaci hnedý odtieň a zároveň ju zásobí vitamínom E. "

Telové mlieko som si kúpila na leto, aby som si svoje opálenie udržala čo možno najdlhšie. Na samoopaľovacie prípravky však veľmi nie som a preto som zvolila radšej toto telové mlieko.  Je bielej farby, má veľmi peknú vôňu, Konzistencia je redšia, ale nanáša sa dobre a pomerne rýchlo sa vstrebáva. Prvé dni keď som ho začala používať som na sebe nespozorovala žiadne výsledky a už som si aj myslela, že ho proste prestanem používať, ale vydržala som to a efekt sa dostavil, dodá vážne jemné opálenie, pri pravidelnom používaní skutočne zvýrazní opálenie. Všimla som si, že biele prádlo trošku špiní, ale nie je to nič strašné. Naviac nerobí fľaky, takže za mňa maximálna spokojnosť. Aj cena je prijateľná, za 2,99 € máte 400 ml telové mlieko, takže myslím že je dokonalé.
Dávam mu plných 10 bodov.



A čo vy?Používate tieto výrobky?

Komentáre