Oleje na vlasy

Ahojte, dnešná recenzia bude venovaná olejom na vlasy. Používam ich na zjemnenie suchých končekov vlasov, pretože neustálym fúkaním sa tie moje akosi vysušujú.

1. Avon Advance Techniques - Nezmývateľná vzživujúca kúra s marockým argánovým olejom na všetky typy vlasov. Cena je rôzna, ja som si ju kúpila za 2,90 €, balenie obsahuje 30 ml kúry, má úžasný obal, ktorý sa mi fakt veľmi páči. Dávkovanie je formou pumpičky. Čo sa týka vône tá je jemnejšia ako dole uvedená Balea, ale napriek tomu pekná. Ja tento olej používam prevažne na suché končeky vlasy, skúšala som ho naniesť na ešte mokré končeky vlasov, ale pri tejto aplikácii som nepozorovala žiaden výrazný efekt. Pri nanesení na suché končeky ale robí zázraky, vlasy sú jemné a hebké, neviem či dodáva lesk vlasom, to som si nejako nevšimla ale rozhodne som s ním spokojná. Akurát tá dostupnosť je trochu obmedzujúca, mohol by sa predávať aj v kamenných obchodoch.
Dávam mu 9 bodov z 10 bodov.



2. Balea Professional Oil Repair Haarol - vlasový olej na poškodené vlasy. Za cenu 3,29 € máte 100 ml, takže myslím si, že sa to oplatí. O účinkoch výrobku som sa toho na obale nedočítala veľa, čo je škoda ale čo už. Olej má veľmi pekný obal, dávkuje sa pumpičkou, akurát mi chýba nejaký vrchnáčik, nestalo sa mi síce, aby sa mi pri prenášaní vylial, pumpička sa dá otočiť, tak aby sa olej nedal dávkovať ale neviem, čakala som vrchnáčik. Vôňa je veľmi príjemná kokosová s niečím, mne sa táto vôňa veľmi páči. Olej používam tak asi 4 - 5 krát do týždňa, proste keď cítim, že sú moje končeky suché tak ho nanesiem. Niekedy ho nanášam aj na noc ako takú kúru na vlasy. Stačí mi jedno stlačenie pumpičky, olej je trochu redší ako napr. kúra z Avonu, ale nevadí. Po nanesení sú vlasy okamžite jemnejšie a menej suché. S rozštiepenými končekmi si poradiť nedokáže, ale napriek tomu ho mám rada. Tá nádherná vôňa Vám vydrží vo vlasoch aj do ďalšieho dňa.
Dávam mu 8 bodov z 10.
Balea Oil Repair Haarol



Porovnanie: Balea vonia krajšie a tá vôňa sa vo vlasoch aj udrží, pri kúre z Avonu sa vôňa po nanesení na vlasy stratí. Balea je dostupnejšia a je aj cenovo výhodnejšia. Čo sa týka účinkov tu sa prikláňam k Avonu, vlasy sú jemnejšie ako po použití Balei. Pre mňa je lepšia kúra z Avonu.

A čo vy?Máte skúsenosti s týmito výrobkami?

Komentáre